سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده‌ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ 17 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، وهاب میزانی با اشاره به برخورد راه و شهرسازی با مشاوران املاک متخلف گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند.

وی ادامه داد: اقدام دولت برای ورود به بحث کنترل نرخ اجاره‌بها بسیار مهم است و تشکیل گشت‌های ساماندهی بنگاه‌های مشاوران املاک در راستای کنترل و نظارت به عملکرد آن‌ها با حضور همه نمایندگان ادارات مرتبط در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گرانفروشی در بحث اخذ کمیسیون‌ها عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، وی تصریح کرد: چنانچه مردم املاک خود را در سامانه ملی املاک و مستغلات ثبت کنند این امر سبب می‌شود بنگاه‌های املاک در تمدید قرارداد‌ها سوءاستفاده نکنند.

میزانی در پایان گفت: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده‌ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار