رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: طی هفت روز گذشته بیش از 113 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان یزد اسکان داده شدند.
کد خبر: ۵۸۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 28 March 2018

سید حسین کلانتری با اشاره به اینکه  در استان یزد 412 مدرسه با سه هزار و 800 کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نظر گرفته شده است، گفت: روند پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش‌وپرورش استان یزد در نوروز 97 نسبت به سال گذشته افزایش و کاهش چندانی نداشته است.

وی افزود: اگرچه تمرکز کار ستاد اسکان فرهنگیان و به تعبیری اولویت کار با پذیرش فرهنگیان است؛ اما با توجه به استقبال و مراجعه سایر هم‌وطنان غیرفرهنگی، در صورت وجود ظرفیت خالی، ستاد اسکان فرهنگیان استان به این عزیزان نیز خدمات می‌دهد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: در هفتمین روز از تعطیلات شمار مسافران نوروزی که در ستادهای اسکان آموزش‌وپرورش استان یزد پذیرش شدند به 31 هزار و 498 خانوار با جمعیت 113 هزار و 393 نفر رسیده است.

کلانتری در پایان تأمین اسکان مطلوب و راحت را از اولویت اول برنامه‌ریزی ستاد اسکان مسافران نوروزی در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: به‌طور متوسط روزانه بین 15 تا 20 هزار نفر فرهنگی در پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش و اسکان یافته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار