رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه باید ملت ایران باید با کرامت، رفتار و صحبت کرد گفت: کم عقل خواندن منتقدان به مصلحت رئیس‌جمهور نیست.
کد خبر: ۵۷۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 06 March 2018

به گزارش تابناک : محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌عقل خواندن منتقدان دولت توسط حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت: کم‌عقل خواندن منتقدان در تضاد با آرمان‌های اسلام و جایگاه والای ریاست جمهوری است.

وی با تأکید بر اینکه این گونه ادبیات از مقام اول اجرایی کشور حقیقتاً به مصلحت کشور و شخص وی نیست،‌ اظهار داشت: رئیس‌جمهور باید سمبل اخلاق، عدالت، گذشت و مهربانی باشد، البته نسبت به دشمنان نظام و انقلاب از جمله استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باید بسیار قاطع و سختگیرانه صحبت کرد.

زاهدی با اشاره به این که با ملت ایران باید با کرامت، رفتار و صحبت کرد،‌ گفت: همه دولت‌ها در همه جای جهان منتقدینی داشتند، اما استفاده از این واژگان منزلت ریاست جمهوری را پایین می‌آورد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: منتقدین آقای روحانی کم‌عقل نیستند، بلکه از بهترین‌های نظام و انقلاب و افرادی فرهیخته و دارای علم و آگاهی هستند، اما استفاده از واژه کم‌عقل و بی‌عقل در تضاد با آرمان های اسلام واقعی و جایگاه والای ریاست جمهوری است.

 

 

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار