سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان
به گزارش تابناک سمنان،محمدجهانشاهی گفت:ارسال پیامک خوشامدگویی و لینک دریافت اپلیکیشن معرفی استان سمنان، از جمله برنامه‌های این اداره کل برای استقبال از مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۵۷۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 05 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان ،محمد جهانشاهی، در دیدار با مشاور هماهنگی امور اجرایی استانداری سمنان گفت: مهم‌ترین برنامه این اداره کل در ایام نوروز، معرفی ظرفیت‌های استان به تمامی مسافران و گردشگران است .
وی افزود: برای معرفی هر چه بیشتر استان به دنبال تعریف و انجام رویدادهای جدید در حوزه گردشگری هستیم.
مشاور هماهنگی امور اجرایی استانداری سمنان نیز با بیان اینکه اولویت نخست استان سمنان، توسعه گردشگری است، گفت: از ظرفیت‌های توسعه گردشگری برای رشد و توسعه اقتصادی استان سمنان باید استفاده شود.
حشمت ا... عسگری با تاکید بر اینکه استان سمنان می‌تواند در صنعت گردشگری کشور پیشرو باشد، افزود: توسعه صنعت گردشگری استان سمنان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر می‌شود .
مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان نیز در این دیدار گفت: استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و اینترنت، یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی استان سمنان است.
" مجید دارایی" افزود: بر این اساس در نوروز 97 تمامی مراکز اقامتی استان سمنان حتی اقامتگاه‌های بوم‌گردی روستاها، دارای قابلیت اتصال به اینترنت هستند تا از این طریق، استان هر چه بیشتر معرفی شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار