تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید نوروز لازم است نظارت‌ها به طور جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۵۷۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 26 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه باید میوه به اندازه کافی با قیمت مناسب در تمام شهرستان‌های استان موجود باشد، اظهار کرد: لازم است قیمت‌ میوه شب عید به گونه‌ای باشد که به بازاریان مخصوصا صنف میوه‌فروشان خسارتی وارد نشود و با مشکل مواجه نشوند.
وی با اشاره به نوسانات قیمت تخم‌مرغ در بازار، افزود: باید به منظور کاهش قیمت تخم‌مرغ، میزان تخم‌مرغ ورودی به بازار مصرف استان به چهار تن در روز افزایش یابد.
عباسی با اشاره به لزوم فعالیت کشتارگاه‌های مرغ و گوشت در ایام تعطیل به صورت کشیک و انجام سهم ۳۰ درصدی کشتار در کشتارگاه‌های مرغ در ایام تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: بایستی به منظور تامین اقلام مورد نیاز مردم در تعطیلات نوروز بر تهیه و توزیع گوشت قرمز و سفید نظارت جدی صورت گیرد.
وی گفت: از این پس باید بازرسی‌های مشترک به دلیل تأثیرگذاری بیشتر، افزایش یابند و جریمه و برخورد با صنف متخلف به گونه‌ای باشد که افراد متخلف متنبه شده و دیگران متوجه تخلف آن‌ها شوند.
استاندار خاطرنشان کرد: لازم است با نصب پلاکارت صنف متخلف شناسایی شود در این صورت لزومی به بازرسی‌های زیاد از اصناف نخواهد بود.
وی افزایش در توزیع برنج هندی ۱۱۲۱، را در سطح استان و شهرستان‌ها از روزهای آتی خواستار شد.
عباسی تاکید کرد: به دلیل اهمیت نظارت بر بازار و کالاهای اساسی لازم است تا پایان سال جاری دو تا سه جلسه تنظیم بازار در استان تشکیل شود تا از لحاظ تامین نیازهای ضروری اطمینان پیدا کرده و مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار