مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ایلام از اجرای برنامه کتاب‌خوانی در پارک کودک توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 06 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، مهران جنگلی اظهار داشت: برنامه کتاب خوانی با حضور شهروندان و با همکاری اداره کل کتابخانه‌ها و بانک مسکن در پارک کودک شهر ایلام برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ایلام افزود: در این مراسم دکتر صادقیان شهردار ایلام با ایراد سخنانی از اهمیت کتاب و کتابخوانی سخن گفت و به تشریح برنامه‌های شهرداری ایلام در راستای ترویج فرهنگ کتاب در شهر ایلام از جمله احداث کتابخانه در تعدادی از پارک‌های محله‌ای و همچنین احداث بوستان کتاب در بلوار حضرت ابولفضل(ع) پرداخت.

جنگلی اضافه کرد: در این رویداد فرهنگی، توزیع کتاب میان شهروندان و دانش آموزان، اجرای نمایش طنز مرتبط با آموزش‌های شهروندی و نیز اهداء جوائز بین شهروندان انجام شد.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیریت اداره کل کتابخانه‌ها، مدیریت بانک مسکن و مسؤولان شهرداری برای اجرای این برنامه فرهنگی، اضافه کرد: با توجه رویکرد فرهنگی شهردار ایلام و تاکید ایشان برای ترویج این گونه برنامه‌ها، در آینده نزدیک برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در محلات شهر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار