شهرستان بافق-استان یزد
مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان "بافق" استان يزد در ورودي شهر، پژو "206" را با سه کيلوگرم ترياک توقيف و دو نفر را دستگير کردند.
کد خبر: ۵۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 30 June 2015
به گزارش تابناک یزد سرهنگ "فرهاد بيگلري" فرمانده انتظامي شهرستان بافق درباره جزييات اين خبر گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با تشکيل ايست و بازرسي در جاده يزد بافق به کنترل خودروهاي عبوري پرداختند.
وي ادامه داد: مأموران پليس به يک دستگاه پژو "206" مشکوک و به راننده خودرو، دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به ايست پليس از محل متواري شد.
بيگلري افزود: با تعقيب و گريز، در نهايت خودرو در ورودي شهر "بافق" توسط مأموران توقيف و در بازرسي از آن سه کيلوگرم ترياک کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بافق با اشاره به دستگيري دو نفر در اين رابطه گفت: هر دو متهم به دادسرا معرفي شدند.
هشدار فتا یزد
گروه استان ها- به منظور پيشگيري از وقوع جرايم در فضاي مجازي، رئيس پليس فتاي استان يزد در برنامه "زنده راديويي" با اشاره به شعار کلاهبردارن با عنوان "کسب درآمد اينترنتي براي کاربران" به شهروندان هشدار داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين رضايي" در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و به منظور پيشگيري از وقوع جرايم در فضاي مجازي با حضور در برنامه "زنده راديويي" به شهروندان هشدار داد و از آنها خواست موارد ذيل را هميشه رعايت کنند:
1-      براي پيشگيري از برداشت¬هاي غير مجاز از حساب هاي بانكي و از طريق اينترنت به هيچ عنوان اطلاعات عابر بانك خود را در اختيار افراد ناشناس قرار ندهيد و تا حدامکان از مراجعه به كافي نت¬ها براي رصد كردن حساب هايتان پرهيز كنيد.
2-      اطلاعات مربوط به حساب بانكي خود را بر روي رايانه ذخيره نكنيد.
3-      به هيچ وجه رايانه خود را براي تعمير به افراد ناشناس تحويل ندهيد و در هنگام تعمير و نصب هرگونه برنامه توسط مراكز تعمير، در كنار رايانه خود حضور داشته باشيد.
4-      از اشتراك گذاري فيلم ها و تصاوير خصوصي در فضاي مجازي پرهيز کنيد و به افراد غريبه اي كه در تالار هاي گفتگو و شبكه هاي اجتماعي مجازي آشنا مي شويد اعتماد نكنيد.
5-      خانواده¬ها با آموزش به كودكان از فرزندان خود بخواهند در حوزه مجازي به درخواست كاربراني كه نمي¬شناسند پاسخ ندهند و به هيچ عنوان اطلاعات شخصي و مالي خود را براي افراد ناشناس ارسال نكنند.
6-      والدين بر خريد و استفاده از بازي هاي رايانه اي فرزندان خود نظارت كافي داشته باشند.
7-      از فروشگاه¬هاي اينترنتي خريد كنيد كه آنها را مي شناسيد.

کشف يك كيلو 40 گرم هروئين از كيف دستي زنانه
گروه استان ها- ماموران پليس شهرستان "اردكان" استان يزد در بازرسي از كيف دستي يك خانم مسافر اتوبوس مسير زاهدان- اصفهان، يك كيلو 40 گرم هروئين را كشف و ضبط كردند.
به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان اردكان بيان داشت: ماموران پليس مبارزه با موامخدر مستقر در ايستگاه بازرسي اين شهرستان روز گذشته مقدار يك كيلو 40 گرم هروئين را از مسافر اتوبوس "ولوو" مسير زاهدان به اصفهان كشف كردند.
سرهنگ "احمد كمالي" در توضيح بيشتر اين خبر گفت: ماموران در بازرسي از داخل اتوبوس متوجه رفتار مشكوك يك خانم  شده و به همين منظور  از وسايل همراه وي بازرسي به عمل آمد.
كمالي ضمن اشاره به كشف يك كيلو 40 گرم هروئين به صورت جاساز داخل كيف دستي متهمه ادامه داد: متهمه به هويت " الف ج" 30 ساله با دستور مقام قضائي روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار