مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: تفاوت قیمت میوه از میدان بار تا زمانی‌که به دست مصرف کننده برسد بسیار زیاد و گاهی بین 50 تا 70 درصد است.
کد خبر: ۵۴۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 20 December 2017
به گزارش  تابناک به نقل ازایسنا ، داریوش جودکی بر لزوم نظارت جدی بر بازار شب عید تاکید کرد و افزود: قیمت‌ها در بازار کرمانشاه در حال افزایش است و هرچه به سمت عید برویم افزایش قیمت بیشتر می‌شود.

  وی با بیان اینکه هر کالایی که مردم به سمت خرید بیشتر آن بروند فورا در بازار گران می‌شود، گفت: اگر ما شب و روز بر بازار نظارت کنیم، باز هم مردم از قیمت‌ های موجود در بازار راضی نیستند.

وی اظهار کرد: اگر تصمیم دولت بر افزایش قیمت سوخت باشد، قطعا تاثیر زیادی بر بازار خواهد داشت که باید برای آن موقع هم آماده باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه میوه و تره‌بار را از مهمترین اقلامی دانست که افزایش قیمت در آنها قابل توجه است و ادامه داد: تفاوت قیمت میوه از میدان بار تا زمانی‌که به دست مصرف کننده برسد بسیار زیاد و گاهی بین 50 تا 70 درصد است.

به گفته این مسئول، پرتقالی که در میدان بار قیمت آن 1500 تا دو هزار تومان است با قیمت کیلویی پنج هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی از نوسانات قیمت مرغ در بازار هم گلایه کرد و یادآور شد: قیمت مرغ اکنون در بازار به کیلویی 7800 تومان رسیده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه درباره نمایشگاه شب یلدا که در کرمانشاه برپا شده نیز گفت: متاسفانه قیمت اقلام نمایشگاه مشابه بازار و در برخی موارد کیفیت آنها نسبت به بازار پایین‌تر است.

جودکی از افزایش نظارت‌ها بر بازار شب یلدا خبر داد که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از دو روز قبل آغاز شده است.

وی تصریح کرد: خودروهای تعزیرات حکومتی با شکل واحد در بازار گشت زنی دارند و با هرگونه تخلف در همان محل برخورد خواهد شد.

 رامین پهلوانی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه نیز از گران شدن میوه، آجیل و خشکبار در بازار شب یلدا خبر داد.

وی با اشاره به برخوردهایی که با گرانفروشان صورت گرفته، افزود: روز گذشته بسیاری از میوه فروشان منطقه 22 بهمن را به دلیل گرانفروشی جریمه کردیم.

پهلوانی ادامه داد: برخی از اصناف بیش از 50 درصد از فروش خود سود می‌برند که این قانونی نیست.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار