رئیس هلال احمر نطنز:
تابناک: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نطنز گفت: با بارش برف در شهرستان و یخبندان‌های صورت گرفته، در طول ۲ روز گذشته، خودروهای گرفتار شهرستان امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸ 21 January 2015

به گزارش تابناک اصغر سلطانی در گفت‌وگو با تسنیم، به بارش ۴۰ سانتی متری برف در شهرستان نطنز اشاره کرد و گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر نطنز در ۴۸ ساعت گذشته در چندین عملیات امداد و نجات، توانسته‌اند بیش از ۵۰ خودرو گرفتار در برف به همراه سرنشینان آن‌ها را نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه ۳ تیم امدادی در عملیات های نجات در برف حضور داشتند، افزود: در همین راستا نیز بیش از ۶۰ نفر از سرنشینان این خودرو‌ها اسکان اضطراری داده شدند و با کنسرو، پتو، لباس گرم، بیسکویت و خرما پذیرائی شده و با باز شدن مسیرها به راه خود ادامه دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز با اشاره به آمادگی کامل تیم‌های امدادی نطنز خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نطنز، آماده هرگونه عملیات‌های امدادی و نجات افراد در بلایای طبیعی و غیر طبیعی است.

وی گفت: بعد از پایان بارش‌ها، دمای هوا افت محسوسی داشته که سبب یخ‌زدگی شدید سطح معابر و خیابان‌ها شده و این روند افت دما ادامه دارد.

سلطانی پیرامون ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی بیان کرد: رانندگان خودروهایی که قصد آمد و شد از گردنه‌های پر از برف و یخ را دارند پیش از حرکت از وضعیت این راه‌ها اطلاع و از سالم بودن خودروهای خود اطمینان حاصل کنند و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار