کد خبر: ۵۲۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 06 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیر امور فرهنگی واجتماعی دانشگاه یزد گفت: تیم هدف دانشگاه یزد به مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که به همت جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، راه یافت.
ابوالفضل مرشدی افزود:  ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور 16 تیم به میزبانی جهاددانشگاهی هرمزگان برگزار شد که استان یزد در این رقابت‌ها با سه نماینده شامل تیم‌های هدف از دانشگاه یزد، تیم سپیدجامگان از دانشگاه علوم پزشکی و تیم بصیرت دانشگاه فرهنگیان یزد شرکت داشت.
وی اشاره کرد : تیم هدف از دانشگاه یزد متشکل از  فاطمه زارع  دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی،  یاسمن بیرم‌وند  دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی،  شبنم توکلی  دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی و  زهرا رحیمی  دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی، در این دوره از رقابت‌ها توانست در بین چهارتیم اول قرار بگیرد و جواز حضور به مرحله کشوری این دوره از مسابقات را کسب کند .  
مدیر امور فرهنگی واجتماعی دانشگاه یزد گفت  : مسابقات منطقه‌ای مناظره در سه منطقه  شمال ،  غرب  و  مرکز و جنوب  برگزار شده است که از هر منطقه چهار تیم به مرحله کشوری که نیمه دوم آذرماه امسال در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا کردند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار