استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرکل،معاونین و مدیران بخش های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:ورزش بهترین راه برای ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه است و به خوبی باید از این ظرفیت برای ایجاد نشاط اجتماعی و تحرک و پویایی جامعه استفاده برد.
کد خبر: ۵۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 30 October 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛دکتر هوشنگ بازوند در این دیدار با اشاره به توانایی و استعدادهای جوانان استان های زاگرس نشین در عرصه ورزش و بخصوص ورزش های انفرادی افزود:کرمانشاه در این عرصه یک برند شناخته شده و نمونه است و استعدادها و قهرمانان این استان نمونه های موفق ورزش قهرمانی و پهلوانی هستند.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی و فرهنگی به نوعی زاییده ی کمرنگ بودن نشاط اجتماعی است افزود:جایگاه دستگاه ورزش در تقویت پویایی و نشاط اجتماعی بی بدیل است است.

دکتر بازوند افزود:نشاط اجتماعی می تواند مانع بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی باشد و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر اساس رسالتی که بر عهدا دارد در این زمینه نقش آفرین بسیار مهمی است.

استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار توسعه بیش از پیش ورزش و جذب حداکثری جوانان به امر ورزش شد و اظهار داشت:جوانان سرمایه اجتماعی بسیار مهم کشور هستند و بی توجهی به این قشر قطعا آسیب زا خواهد بود.

دکتر بازوند افزود: هر چه میل به ورزش را در جوانان افزایش دهیم ؛ سرمایه ی اجتماعی کشور را قوت بخشیده ایم ؛ هزینه برای جوانان سراسر سرمایه گذاری بسیار ارزشمندی است که با سایر سرمایه گذاری ها تفاوت اساسی دارد و ارزش و قیمت این نوع سرمایه گذاری از تمام پروژه های زیر ساختی هم فراتر است.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه ورزش استان در کشور اظهار کرد:اداره کل وزش و جوانان استان کرمانشاه در حال حاضر بصورت شبانه روزی به خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان خدمات ارائه می کند.

وی افزود:خوشبختانه در عرصه ورزش جایگاه استان در کشور مناسب است اما در حوزه جوانان در گذشته بی توجهی هایی صورت گرفته است که موجب شده وضعیت خوبی نداشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین به برنامه های این اداره کل برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه دهکده المپیک کرمانشاه خبر داد و گفت:بستر 103 هکتاری این دهکده یک ظرفیت بسیار خوب برای توسعه زیرساختهای ورزشی از طریق بخش خصوصی است.

حسینی همچنین تعداد پروژه های عمرانی نیمه تمام این اداره کل را 29 پروژه اعلام کرد و گفت:این پروژه ها شامل 10 پروژه ملی-استانی و 19 پروژه استانی است.

وی در پایان انباشت بدهی های حامل های انرژی این اداره کل و عدم تعیین تکلیف 109 کارمند قراردادی این اداره کل را از جمله مهمترین مشکلات ورزش و جوانان استان کرمانشاه ذکر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار