مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:
یکی از مواردی که کمتر دیده شده رفع شکستگی ها و ترمیم خطوط انتقال آب بوده که در سال جدید سعی می شود اولویت اول با اصلاح و بازسازی و آب رسانی سالم و با کیفیت برای روستائیان باشد.
کد خبر: ۵۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 23 June 2015
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از تأسیسات آب آشامیدنی روستاهای فیروزآباد از توابع شهرستان بویراحمد گفت: آب رسانی با کیفیت و مطلوب به همه روستاهای استان به صورت جدی و با حساسیت بیشتر از قبل دنبال می شود.

SONY DSC

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد، " فیض الله پاسره " اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و حساسیت هایی که به خصوص در زمینه آب آشامیدنی مردم وجود دارد سعی شرکت آب روستایی بر تعمیر و بازسازی خطوط معیوب و دارای شکستگی در همه روستاها و به تناسب منابع در اختیار می باشد.

پاسره با بیان اینکه ۹۰۰۰ شبکه توزیع آب در روستاها داریم گفت: یکی از مواردی که کمتر دیده شده رفع شکستگی ها و ترمیم خطوط انتقال آب بوده که در سال جدید سعی می شود اولویت اول با اصلاح و بازسازی و آب رسانی سالم و با کیفیت برای روستائیان باشد.

وی گفت: یکی از نارضایتی ها در آبرسانی به روستاها به خصوص روستاهای همجوار در زمان و میزان دسترسی به آب می باشد که سعی ما برآنست حداقل روستاهای نزدیک به هم، در زمان های یکسان و به میزان یکسان از آب برخوردار شوند.
SONY DSC


مدیر آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روستاها به دلایل خاص فرهنگی و همچنین کشاورزی و باغداری هایی که وجود دارد بسیاری از آب شرب به مصارف غیر آشامیدنی می رسد که لازم است در خصوص آموزش و فرهنگ سازی استفاده از این ماده گرانبها و با ارزش تلاش بیشتری صورت بگیرد.

پاسره همچنین با اشاره به هدر روی حجم زیادی از آب شرب در مصارف روزانه روستائیان، عنوان کرد: باید به گونه ای فرهنگ سازی شود که هر خانه روستایی با احداث چاه کم عمقی آن بخش از آب ها که به طرق مختلف هدر روی می شود در آنجا ذخیره و به مصارف دیگر برسد و از این طریق از برخی آلودگی ها ی احتمالی نیز جلوگیری شود.

SONY DSC

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اولویت های این شرکت آب رسانی سالم و با کیفیت به مردم است و اگر هزینه های اخذ می شود باید در قبال خدمات با کیفیت باشد لذا این مهم باید مورد توجه همه مدیران شرکت باشد و اگر خدای ناکرده جایی مشاهده شود درآمد زایی بدون در نظر گرفتن کیفیت و سطح خدمات بر خدمت رسانی درخور و شایسته در شأن روستائیان عزیز صورت بگیرد قطعاً با آن مدیر برخورد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار