تیم مس رفسنجان با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها (غیر از ملوان) با 10 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد. آنها هفته گذشته تیم راه آهن را شکست دادند.
کد خبر: ۵۰۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 16 October 2017
به گزارش تابناک : علی سامره سرمربی تیم مس رفسنجان در این باره می‌گوید: «بازی بسیار سختی بود چرا که فکر نمی‌کردیم راه آهن اینقدر خوب بازی کند. آنها خیلی خوب کارهای دفاعی را انجام می‌دادند و من مطمئنم که جایگاه حقیقی آنها انتهای جدول نیست و ارتقا پیدا می‌کنند. بازیکنان ما هم توانستند سه امتیاز با ارزش را به دست آورند چون نیاز مبرمی به آن داشتیم.»
شاگردان سامره امروز مقابل اکسین در البرز قرار می‌گیرند. سامره می‌داند که این بازی هم سختی‌های خاص خودش را دارد: «در حال حاضر کیفیت فنی تیم‌ها به شکلی شده که هیچ مسابقه‌ای آسان نیست و امتیاز گرفتن سخت شده است. اکسین از تیم‌های خوب این فصل است که در خانه‌شان به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند. البته ما هم سعی می‌کنیم بر اساس شناختی که داریم برنامه‌های تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنیم.»
اما علی سامره در نخستین تجربه‌اش به‌عنوان سرمربی چه جایگاهی را برای تیمش ترسیم کرده است: «خوشبختانه مدیریت باشگاه ما فوتبالی است و این مهم کار کردن را راحت می‌کند. ما برای سال اول حضورمان می‌خواهیم که بین پنج تیم اول جدول باشیم البته اصلا به آن معنا نیست که برای رده‌های بالاتر تلاش نکنیم. ما هواداران بسیار خوب و خونگرمی داریم که در هر شرایطی تیم شان را حمایت می‌کنند و این جای دلگرمی دارد. شما شک نکنید که مجموعه باشگاه مس رفسنجان برای جلب رضایت آنها نهایت تلاششان را به کار می‌گیرند.»
سامره درباره شرایط تیمش اینطور می‌گوید: «ما بازیکنانی داریم که کاملا در اختیار تیم هستند و اگر بدشانسی نیاوریم و با اشتباهات غیر عمد داوری هم مواجه نشویم خیلی بهتر نتیجه می‌گیریم. در چند بازی پنالتی‌های زیادی را برای ما نگرفتند و به همین دلیل هم امتیاز‌های باارزشی را از دست دادیم. البته از بچه‌های تیم خواستیم که همیشه به تصمیمات داور احترام بگذارند.»






منبع : ایران ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار