کد خبر: ۵۰۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 05 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»طرح سپاس از 60 خانواده شهید و ایثارگر در خاتم با حضور فرماندار، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان یزد و تعدادی از مسئولان محلی با هدف تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: اجرای این طرح در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و رفع مشکلات آنها در جهت عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهوری انجام می شود.
احمد ابراهیمی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق ویژه ای برگردن مردم و مسئولان دارند و همه وظیفه دارند تا ضمن پاسداشت ایثار آنان از نزدیک با خانواده آنها دیدار داشته باشند و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شوند.
ابراهیمی از تکمیل و مرمت و بهسازی گلزار شهدای شهرستان خاتم خبر داد و اظهار کرد: خاتم تنها شهرستانی است در استان تمام گلزار شهدای آن مرمت و بهسازی شده است.
فرماندار خاتم نیز خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل گلزارهای شهدا در این شهرستان شد و تصریح کرد: تکمیل گلزارهای شهدا در برخی از روستاها به اعتبار نیاز دارد،امیدواریم بودجه لازم از طرف استان اختصاص یابد.
فرجام فاضلی اطهار کرد: در سال 96، 2میلیارد و 400میلیون ریال توسط فرمانداری برای مرمت و ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان در نظر گرفته شد که نسبت به سال گذشته این رقم 2 برابر افزایش دارد.
در حاشیه این دیدار همچنین از یادمان و تمثال شهدای روستای ترکان نیز رونمایی شد.
شهرستان خاتم با 245جانباز، آزاده و ایثارگر افتخار میزبانی 10شهید گمنام دارد، در این شهرستان 15 گلزار شهدا وجود دارد.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری از شهریزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار