فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان به صورت ویژه حفظ نظم و امنیت مراسم ها، در ایام عزای حسینی (ع) را بر عهده دارند.
کد خبر: ۵۰۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 28 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" در این رابطه گفت: از زمان شروع ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه به صورت ویژه در کنار هیات های مذهبی حضور پیدا کرده اند تا نظم و امنیت به خوبی در هیات ها و محیط پیرامونی برقرار شود.

وی با بیان اینکه طرح ویژه نظم و امنیت محرم تا پایان ایام عزاداری های محرم ادامه دارد، افزود: در این طرح علاوه بر ماموران کلانتری ها، یگان امداد و مرکز فوریت های پلیسی 110 از پرسنل ستاد انتظامی استان و شهرستان کرمانشاه و پلیس های افتخاری نیز استفاده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پاسگاه های برون شهری نیز بر فعالیت هیات های مذهبی در روستاها و بخش های خارج از محدوده شهر کرمانشاه نظارت دارند.

سرهنگ شیرزادی تاکید کرد: در راستای این طرح ماموران پلیس با جدیت با کسانی که در ایام عزای سید و سالار شهیدان برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برخورد خواهد کرد و همچنین خودروهایی که برای شهروندان و عزاداران ایجاد مزاحمت کنند توسط پلیس توقیف خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: با توجه به حضور شبانه مردم در هیات های عزاداری احتمال خالی شدن منازل فرصت را برای سارقان فراهم می کند که انتظامی این شهرستان با به کارگیری نگهبانان محله و حضور پر رنگ گشت های انتظامی فضا را برای سارقان نا امن می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار