تابناک: سیدعبدالوهاب سهل آبادی با رای هیات رییسه در سمت رییس کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان باقی ماند.
کد خبر: ۵۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 20 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، خانه صنعت و معدن استان اصفهان روز شنبه اعلام کرد: در انتخابات ریاست کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان، سهل آبادی، به اتفاق آرا بار دیگر به عنوان رییس برگزیده شد.

در این رای گیری، رضا چینی نیز به عنوان نایب رییس، مرتضی سلیمی به عنوان دبیر و مهدی جعفرپیشه هم به سمت خزانه دار تعیین شدند.

انتخابات کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان، اوایل خرداد برگزار شد و سیدعبدالوهاب سهل آبادی، رضا چینی، حمیدرضا شجاعت، محمد گوهریان و علی حاج رسولیها در بخش صنعت و محمدرضا نیلفروشان، مرتضی سلیمی، مهدی جعفرپیشه و کوروش رحیمی در بخش حرف به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

خانه صنعت ومعدن استان اصفهان در سال 1380 و بر اساس مصوبه شورای عالی اداری کشور تشکیل شد و دارای اساسنامه و پروانه تأسیس از وزارت صنایع و معادن وقت است.

در راستای نیل به اهداف واگذاری امور به مردم و حمایت از صنعتگران و معدنکاران استان اصفهان بخشی از وظایف اجرایی سازمان صنایع و معادن همچنین سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی به این نهاد که متشکل از انجمنهای تخصصی صنایع همگن نیز می باشد واگذار شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار