كارخانه:
تابناک: يك كارشناس واليبال گفت: به حق بايد واليبال به عنوان يك رشته الگو در كشور مطح شود چرا كه به سمبل موفقيت‌هاي ورزش ايران تبديل شده است و ويتريني از افتخارات را دارد.
کد خبر: ۴۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 20 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مصطفي كارخانه در خصوص برد تيم ملي در برابر آمريكا، اظهاركرد: اين يك پيروزي با ارزش بود چرا كه تيم بزرگي را شكست داديم. به نوعي با يك روحيه مضاعف در برابر آمريكا بازي كرديم، در بازي رفت دو بار به اين تيم باخته بوديم چرا كه بُعد مسافت و نداشتن بازي‌هاي تداركاتي مناسب عامل اين دو شكست بود.

وي افزود: برد ارزشمند تيم ملي در برابر روسيه تيم ايران را از نظر روحي و رواني در شرايط آرماني قرار داد. به يك شوك نياز داشتيم كه به خود باوري برسيم و برد در برابر روسيه اين خودباوري را در ميان بازيكنان ايجاد كرد.

اين كارشناس واليبال تصريح‌كرد: در گروه سختي قرار داريم و كسب اين امتيازات ارزشمند بسيار اهميت دارد. در برابر آمريكا كم اشتباه ظاهر شديم و به نوعي تماشاگران ايراني به طور جدي در اين پيروزي نقش داشتند. آنقدر تيم ملي را خوب تشويق كردند كه بازيكنان را به وجد مي‌آوردند.

كارخانه گفت: تعويض ميرزا جان پور و آمدن فرهاد قائمي به جاي اين بازيكن به موقع بود. قائمي به خوبي كار كرد. همچنين بازيكنان سرعتي زن تيم در حمله خوب كار كردند و شهرام محمودي در اين بازي نشان داد كه يك يك فوق ستاره است. در كل عملكرد تيمي ايران عالي بود.

وي با بيان اينكه در دو بازي رفت برابر آمريكا به سرويس‌هاي اين تيم باختيم، افزود: در بازي شب گذشته اين اتفاق با هوشياري تيم ما رخ نداد و به خوبي توانستيم يكي از بهترين تيم‌هاي جهان را شكست دهيم. اين حكايت از جايگاه والاي تيم ايران در سطح جهان دارد.

اين كارشناس واليبال، اظهاركرد: به حق بايد واليبال به عنوان يك رشته الگو در كشور مطح شود چرا كه به سمبل موفقيت‌هاي ورزش ايران تبديل شده است و ويتريني از افتخارات را دارد.

كارخانه در خصوص بازي فردا برابر آمريكا، گفت: به هر حال آمريكايي‌ها با شرايط ايران و استاديوم آزادي آشنا شده‌ا‌ند و به شكل بهتري در برابر ما قرار مي‌گيرند، پس بايد هوشيار باشم، اما در كل بعيد مي‌دانم اتفاق خاصي بيفتد و ايران باز هم با انسجام تمي خود مي‌تواند آمريكا را شكست دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار