مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حق نوار مرزی فرهنگیان شاغل در ۴ شهرستان استان از محل صرفه‌جویی‌‎های آموزش و پرورش همزمان با تیرماه برقرار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 18 June 2015
به گزارش تابناک یزد عباس لامعی اظهار داشت: توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش استان یکی از اولویت‌های مهم کاری آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده به شمار می‌رود.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن و تسریع در ارسال و پاسخ‌نامه‌های اداری تصریح کرد: راه‌اندازی اتوماسیون اداری علاوه بر سرعت بخشیدن و آنلاین شدن مکاتبات اداری زمینه افزایش رضایتمندی مراجعان به آموزش و پرورش را نیز به دنبال داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر کاهش 20 درصدی بخشنامه‌ها تأکید کرد و افزود: الکترونیکی شدن مرسولات اداری باعث صرفه جویی‌های فراوانی در بحث هزینه‌ها و کاغذ شده است.

لامعی با اشاره به برگزاری جشنواره مهارتی هنرآموزان و هنرجویان هنرستان‌های کار و دانش کشور در مرداد ماه امسال به میزبانی خراسان جنوبی، تصریح کرد: قصد داریم در حاشیه این جشنواره غرفه‌هایی برای نمایش و عرضه تولیدات هنرآموزان و هنرجویان هنرستان‌های استان در اختیار آنان قرار دهیم.

وی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان استان از اول مهر امسال و همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: این طرح تمام معلمانی که بالای 4 سال سابقه خدمت دارند را شامل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی همچنین از برگزاری هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی در مرحله استانی خبر داد و گفت: 125 طراح دانش آموز و هنرجو مقطع دوم متوسطه در مرحله دوم هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 لامعی با بیان اینکه جشنواره خوارزمی امسال با 114 طرح با مشارکت 201 طراح در 16 زمینه علمی برگزار می‌شود، افزود: از این تعداد 75 طرح با مشارکت 125 طراح به مرحله داوری استانی راه یافت تا از طرح‌های داده شده دفاع شود و در این جشنواره بیش از 30 داور استانی حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی دانش آموزانی از شهرستان‌‎های فردوس، طبس، قاین، بشرویه، درمیان، بیرجند و نهبندان حضور دارند.

لامعی با اشاره به اینکه در سه دوره گذشته 20 نفر از هنرجویان خراسان جنوبی با ارائه 11 طرح موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند، افزود: از شرکت‌کنندگان امسال در جشنواره خوارزمی 38 نفر پسر و 87 نفر دختر هستند.

وی اظهار داشت: در جشنواره جوان خوارزمی امسال در دومین مرحله از داوری طرح‌های تولیدی 125 هنرجو و دانش آموز دوره متوسطه دوم خراسان جنوبی ارزیابی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در مرحله دوم جشنواره جوان خوارزمی طرح‌هایی‌ که حد نصاب آنها از 170 تا 200 نمره باشد تا پایان تیرماه به عنوان برگزیده استانی شناخته شده و به مرحله کشوری راه می‌یابند.

لامعی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره جوان خوارزمی افزود: دبیرخانه جوان خوارزمی در خراسان جنوبی با هدف پرورش رشد و شکوفایی استعدادها، خلاقیت‌های نوجوان و جوانان در زمینه‌های نوآوری، حمایت و هدایت مادی و معنوی از دانش‌آموزان، دانشجویان و توسعه و تعمیق روحیه پژوهشی فعالیت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
همکارفرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
آفرین به نماینده لایق وفعال استانتان
مادرنقطه صفرمرزی درشهرستان پاوه استان کرمانشاه درزیربمباران 8سال دفاع مقدس شامل نوارمرزی نشده ایم ولی درفرسنگها دورترشامل می شود این قانون یا تبعیض نوش جانتان
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مبلغ ان حدودا چه قدر است؟
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
مگه ما تو خوزستان میگیریم؟ جاله نقاط مرزی دورازهشت سال جنگ همه میگیرن،جنگ زده ها نمیگیرن.ماها درصورتی میگیریم که بندی بنام حق پایتخت نشینی به تهرانی ها اصافه بشه
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
منم موافقم ما الان در پارس آباد هم مرز با آذربایحان هستیم ولی حق نوار نوار مرزی دریافت نمی کنیم فقط چند سال پیش به خاطر انتخابات یه ماه دادن بعد بعد انتخابات اونم ازمون گرفتن کوفتشون بشه ایشا ا...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار