مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران از اعزام ۲۵فعال مسجدی خواهراز این استان به مشهد مقدس برای حضور دردهمین دوره آموزشی اندیشه های آسمانی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 05 September 2017

به گزارش تابناک : محمدفوقی، مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز(14شهریور) به اجرای موفق دوره های آموزشی اندیشه های آسمانی ویژه هنرمندان، نخبگان، پژوهشگران و فعالان مسجدی که در سال های اخیر به همت ستادعالی مساجد کشور و به میزبانی مشهد برگزار می شود اشاره کرد و به خبرنگار شبستان گفت:امسال نیز دهمین دوره اندیشه های آسمانی درحال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه این دوره هم برای برادران و هم برای خواهران مسجدی برگزار می شود، افزود: 45نفر از برادران عضوکانون های مساجد مازندران از 5-9شهریور امسال به این دوره اعزام شده بودند.

 

فوقی به اعزام 25نفراز خواهران پژوهشگر و هنرمند مسجدی استان به این دوره آموزشی اشاره کرد و یادآورشد: این خواهران از امروز14شهریور به مشهد مقدس اعزام و تاهجدهم همین ماه در اردوی اندیشه های اسمانی حضور خواهند داشت.

 

وی ارائه الگوی منسجم فعالیت در مسجد، ترویج و تبیین گفتمان عملیاتی اقتصادمقاومتی، گسترش گفتمان مسجد طراز اسلامی به وسیله هنراسلامی، دستیابی به راهکارهای موثر و ارائه الگوی اجرایی مسجد طراز اسلامی، تلاش در جهت مشارکت نخبگان در آبادانی معنوی مسجد طراز اسلامی، آشنایی و راه های مقابله با آسیب های اجتماعی و تبیین نقش مسجد در کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت جایگاه و منزلت هسته ها، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی و ترویج نظریه پردازی، نقد و آزاداندیشی و تکمیل و اجرای مقدماتی از نقشه جامع پژوهشی هسته ها، در راستای تبیین لوازم و مقدمات علمی احیای مسجد طراز اسلامی را اهداف این دوره آموزشی برشمرد.

 

فوقی با بیان اینکه محتوای آموزشی این دوره در دو قالب آموزش های اندیشه ای و مهارتی پیرامون حوزه هنر انقلابی و حوزه های مرتبط با آن ارائه می شود، خاطرنشان کرد: ستادعالی مساجد کشور در این دوره های آموزشی به دنبال ارائه چشم انداز مدیر و محقق و هنرمند طراز انقلاب اسلامی و تشکیل شبکه هنرمندان انقلابی با رویکردی تحول مدار برمبنای تقویت هویت انقلابی در قالب استراتژی علم و هنر هم افزا است.






منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار