فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند چهار نفره تیراندازی و اخلال در نظم عمومی خبر داد و گفت: رسیدگی به پرونده متهمان که دارای سوابق متعدد شرارت با انگیزه قدرت نمایی هستند، کماکان دارد و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی خواهند شد.
کد خبر: ۴۷۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 13 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چندين فقره تيراندازي منجر به جرح و تخريب اموال عمومی و خصوصی و نیز ایجاد رعب و وحشت درشهر کرمانشاه طی 6 ماه گذشته، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت جدی در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی این اداره با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک باند چهار نفره اخلال در نظم را که از ماه ها قبل در استان های تهران و البرز مخفی شده بودند، شناسایی کنند و هنگامی که برای انجام یک فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت به کرمانشاه بازگشته بودند، در یکی محلات حاشیه ای شهر تحت تعقیب قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از ساعت ها مراقبت، چندين مخفيگاه اعضای این باند شناسایی و مورد بازرسي قرار گرفت، اما متهمان پیش از حضور پلیس با یک دستگاه پژو پارس متواری شده بودند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: اعضای این باند در محور کرمانشاه- کنگاور رویت و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند، همچنین از متهمان چندین قبضه سلاح سرد و افشانه دفاع شخصی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به پنج فقره تیراندازی منجر به جرح و خسارت در شهر کرمانشاه اعتراف کرده اند، گفت: یک قبضه اسلحه غیر مجازبه همراه 30 عدد فشنگ در این زمینه از متهمان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده متهمان که دارای سوابق متعدد شرارت با انگیزه اخلال در نظم و قدرت نمایی هستند، کماکان دارد و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی خواهند شد.

سردار امان اللهی متذکر شد: تیم تخصصی رسیدگی به تیراندازی های شهر کرمانشاه که از سال گذشته آغاز به کار کرده است، هرگونه تیراندازی و اخلال در نظم عمومی را به صورت نامحسوس رصد می کند و تا حصول نتیجه و دستگیری عاملان تیراندازی، رسیدگی به پرونده را ادامه می دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار