مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از راه‌اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مردمی "135" تعزیرات حکومتی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 26 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی اظهار کرد: این سامانه تلفنی هم اکنون در ساعات اداری فعال است، اما در آینده بنا داریم تعداد خط‌ها و ساعت کاری این
سامانه را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه سامانه 135 تعزیرات حکومتی سراسری است، افزود: کرمانشاه دومین استانی است که صاحب این سامانه رسیدگی به شکایات می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه هدف از راه‌اندازی این سامانه را دسترسی بهتر و آسان مردم به تعزیرات حکومتی دانست و خاطرنشان کرد: پس از تماس با سامانه 135 و اعلام شکایت از سوی مردم، شعب تعزیرات حکومتی گشت‌های سیار خود را با خودروهایی با رنگ و آرم مشخص به سطح شهر اعزام می‌کنند.

جودکی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تخلف، اگر نیازی به کار کارشناسی بیشتر و دقیق‌تر نباشد، در همان محل حکم برای تخلفی که صورت گرفته صادر می‌شود.

وی عنوان کرد: هرچند تعزیرات حکومتی محل رسیدگی به تخلفات اقتصادی است و بازرس جهت کنترل و نظارت واحدهای صنفی ندارد، اما با راه اندازی این سامانه دسترسی مردم به تعزیرات حکومتی آسانتر خواهد شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار