امام جمعه خمینی شهر:
تابناک: امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه نباید همه مشکلات کشور را به تحریمها وصل کنیم، گفت: می توانیم با تحریمها مقابله کنیم.
کد خبر: ۴۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 12 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عباس رحیمی در خطبه های نماز جمعه خمینی شهر افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند کلید

حل همه مشکلات در داخل کشور است و باید با اتکا به توان داخلی مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اختلافات در رابطه با روند مذاکرات هسته ای این است که کشورهای غربی مذاکره کنند حاضر به لغو همزمان تحریمها نیستند، گفت: کشورهای غربی به بهانه راستی آزمایی قصد دارند برای لغو تحریمها بهانه بیاورند.

وی همچنین با اشاره به بزرگداشت هفته محیط زیست افزود: در سالهای گذشته بارها توسط کارشناسان محیط زیست درمورد تخریب جنگلها و محیط زیست کشور تذکر داده شد ولی متاسفانه به تذکرات توجه نشد.

وی افزود: امروز به جای بیابانزدایی شاهد بیابانزایی هستیم ، در موارد مکرر شاهد سوختن جنگلهای کشور بوده ایم، به دلیل خشکسالی و موج ریزگردها به محیط زیست کشور خسارت و هزینه سنگین وارد شده و برای احیاء مجدد سالها زمان و هزینه مالی نیاز دارد.

امام جمعه خمینی شهر تاکید کرد: یکی از معضلات جدی محیط زیست کشور ساخت و سازهای بدون مجوز و بی رویه در اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغهاست و امروز محیط زیست کشور با فاجعه جدی روبروست .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار