در نشست سه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،فرماندار گیلانغرب و مدیرعامل آب منطقه ای بر استفاده از سدهای شهرستان های گیلانغرب و سنقر به منظور تمرینات تیم های ملی و استانی قایقرانی تاکید شد.
کد خبر: ۴۶۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 16 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه،ارسلان حسینی در این نشست با بیان این که گیلانغرب از ظرفیت مطلوبی برای توسعه ورزش های آبی برخوردار است، گفت: تبدیل این شهرستان به عنوان نمونه (پایلوت) برای توسعه این ورزش در دستور است.

وی اظهارداشت: برای عملیاتی شدن این طرح، تعداد 10 دستگاه قایق کایا برای توسعه ورزش های آبی به این شهرستان اختصاص یافته است که به سرعت در اختیار شهرستان قرار داده خواهد شد.

حسینی در ادامه بیان کرد: با رایزنی لازم و همکاری آب منطقه ای استان و فرمانداری شهرستان گیلانغرب و فدراسیون قایقرانی، اردوهای تیم ملی قایقرانی برای استفاده از سد های گیلانغرب و سنقر در دستور کار این اداره کل است.

همچنین در این دیدار همتی سرپرست فرمانداری گیلانغرب به اشاره به ضرورت ایجاد فضای شادی و امید در سطح این شهرستان گفت:یکی از کارهای بسیار خوب در این زمینه ایجاد زمینه لازم برای استفاده ورزشی و تفریحی از سدهای شهرستان است که در این زمینه ورزش مفرح قایقرانی مورد تاکید ماست.

وی حضور ورزشکاران و تیم های ملی،میزبانی مسابقات و اردوها را یکی از راههای توسعه شهرستان در زمینه شاخص های مختلف فرهنگی و اجتماعی ذکر کرد.

در ادامه این نشست مهندس کیاست امیریان مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه نیز با اشاره به حمایت های این شرکت از موضوع ورزش و بخصوص قایقرانی گفت:در سد های دایک و زاگرس این شهرستان امکان ورزش قایقرانی وجود دارد و این شرکت آماده هر نوع همکاری با ورزش و جوانان است.

وی همچنین افزود:در شهرستان سنقر نیز بزودی با آبگیری از سد جامیشان امکان استفاده قایقرانان از این سد مهیا خواهد شد.

مهندس امیریان افزود:علاوه بر این از گذشته نیز سد سلیمانشاه برای این استفاده در اختیار اردوهای ملی و استانی قرار داده شده است و از این پس نیز این امکان مهیا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار