کد خبر: ۴۵۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 01 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر در خانه مقابل میهمانش ایفا اردکان یزد به برتری رسید.

ر هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، شامگاه جمعه، تیم شاهین خزر رودسر در خانه مقابل میهمانش ایفا اردکان یزد به برتری رسید.

در این دیدار که  در زمین ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد تیم شاهین خزر رودسر مقابل میهمانش ایفا اردکان یزد در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی 3 بر 3 رسید و در ضربات پنالتی با نتیجه 2 بر یک و در مجموع 5 بر 4 به برتری رسید.

برای تیم شاهین خزر رودسر در این دیدار در وقت‌های قانونی، سینا رحمتی 2گل و احسان حسین نژاد یک گل به ثمر رساندند و برای ایفا اردکان یزد هم حسن سهرابی، محمد بهجتی و هادی فرهمند هر کدام یگ گل به ثمر رساندند.

سرمربی تیم شاهین خزر رودسر در پایان این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش بینی یک بازی سخت را می‌کردیم زیرا می‌دانستیم تیم حریف تیم دونده‌ای بوده و با برنامه ریزی بازی می‌کند.

محسن نصرالله‌زاده افزود: اکثر وقت‌های بازی، جلو بودیم ولی روی اشتباهات بازیکنانم گل خوردیم و متاسفانه از جاهایی گل می‌خوریم که نقاط قوت تیم‌های حریف از آنجاست ولی باز هم از همانجا گل خوردیم.

وی درباره محرومیت سه جلسه‌ای‌اش از سوی فدراسیون گفت: یک آقایی گزارش می‌دهد که راست یا دروغش مشخص نیست و بر اساس آن برای ما محرومیت لحاظ می‌کنند و چون کاری هم نمی‌توانیم بکنیم اجباراً باید بیرون بنشینیم و تحمل کنیم چون زورمان هم به کسی نمی‌رسد.

سرمربی تیم ایفا اردکان یزد هم در پایان این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بازی بسیار خوب و پرشوری بود به‌خصوص که تماشاچیان پرشور رودسری با شور و حرارت تیم‌شان را تشویق کردند.

علی رحیمی افزود: شرایط میزبانی خیلی خوب بود ولی شرایط ورزشگاه، نور و سکوها در شهرستانی که بالاترین آمار ملی پوشان فوتبال ساحلی کشور را دارد زیبنده این شهرستان نیست.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان مقابل این تماشاچیان پرشور، بازی مقابل شاهین خزر رودسر کار آسانی نیست بیان کرد: جوانان ما نشان دادند توانایی بالایی دارند و تمام تلاششان را کردند ولی ضربات پنالتی کمی هم به شانس مربوط می‌شود.

به گزارش تسنیم، محسن نصراله زاده سرمربی تیم شاهین خزر رودسر به‌دلیل محرومیت سه جلسه‌ای قادر به همراهی تیمش در کنار زمین در این دیدار نبود و از روی سکوها نظاره‌گر این بازی بود.

وی در دیدار مقابل تیم یاران نجف آباد اصفهان به‌دلیل فحاشی به داور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم شاهین خزر رودسر و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

باشگاه شاهین خزر رودسر نیز به‌دلیل فحاشی تماشاچیانش به داور مسابقه در دیدار مقابل تیم یاران نجف آباد اصفهان به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور 11 تیم به ‌صورت دوره‌ای در شهرهای مختلف در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار