فارغ لتحصیلان جویای کار در مازندران با شرکت در طرح کارورزی اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مشغول به کار می شوند
کد خبر: ۴۴۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 15 June 2017
به خبرگزاری صدا وسیما، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، درحاشیه جلسه شورای اداری بابل  گفت : با توجه به استقبال فارغ التحصیلان از طرح کاروزری برای انتقال مهارت و تجربه محیط کار و سپس ورود به بازار کار ، بستر اشتغال بیشتر در استان فراهم شده است
 
کامران اصغری تصریح کرد یکی از اهداف مهم این طرح در سطح کشور  افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان است که با ثبت نام بالای این عزیزان بیش از پیش مصمم به اجرای آن در استان هستیم.
 
وی بیان داشت : تاکنون 4300 نفر کارورز فارغ و التحصیل و41 کارفرما بعنوان پذیرنده کارورزدر سامانه کار ورزی اداره تعاون  کار ورفاه اجتماعی استان مازندران ثبت نام کردند .
 
وی گفت : افراد فارغ التحصیل یک دوره 4 تا 6 ماه کارورزی را خواهند دید یا بصورت کارفرما یا در همان کارگاه مشغول به کار خواهند شد .
 
اصغری با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در جوانان خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان یکی دیگر از اهداف مهم این طرح است و در نظر داریم که جوانان با آموزش در محیط واقعی کسب و کار و دیدن نمونه طرح‌ها و کسب و کارهای کارآفرینان به سمت و سوی کارآفرینی پیش روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار