این روزها اسامی جدیدی برای تصدی شهرداری اصفهان شنیده می شود، گرچه تا زمانی که این اسامی از مراکز رسمی اعلام نشود نمی توان حکم قطعی صادر کرد اما برخی شنیده ها برای کارشناسان نگرانی ایجاد می کند.
کد خبر: ۴۳۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 11 June 2017
به گزارش تابناک اصفهان، این روزها اسامی جدیدی برای تصدی شهرداری اصفهان شنیده می شود، گرچه تا زمانی که این اسامی از  مراکز رسمی اعلام نشود نمی توان حکم قطعی صادر کرد اما برخی شنیده ها برای کارشناسان نگرانی ایجاد می کند.
قطعا اصفهان در حال حاضر تحمل آزمون وخطا را ندارد و اینکه بعضی ها بگویند سال ها حق جناح مارا خورده اند و افراد باشخصیت این جناح یا آن جناح خانه نشین بودند و الان وقت آن است که آن افراد از عزلت بیرون بیایند و حق از دست رفته خود را باز گیرند، قطعا این سخنان ما را به مسیر صحیح نمی برد.
اصفهان یک شهر مهاجر پذیر است وهر روز بر مشکلات آن افزوده می شود و قطعا برنامه ریزی شهر از مشکلات آن عقب تر است.
شهردار آینده اصفهان باید برنامه ریز ودرعین حال فعال باشد، قدرت مدیریت بزرگی نیاز دارد و اینکه در اتاق های دربسته حزبی بنشینند و افراد تشکیلات را یکی یکی نام ببرند وبگویند الان دیگر نوبت این آقایان است این یک شکست بزرگ برای چنین انتخابی است.
شهردار اصفهان باید پاک دست و دارای روحیه خلاق و همچنین مردم دار و باحوصله و پیگیر پیشرفت اصفهان باشد، درعین حال باید مسائل زیست محیطی وآینده نسل بعدی را مورد توجه قرار دهد.
آیا واقعا کاندیداهای مطرح شده این زمینه را دارند؟ امیدواریم شورای جدید با درایت تصمیم بگیرند وبدانند اصفهان یک شهر کوچک نیست که با نگاه محدود ودر یک دایره کوچک برای آن تصمیم گرف.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار