اژدر عزیزی در گفتگو با تابناک:
کاندید شورای شهر اسلام آباد غرب گفت:به شخصیتم توهین شده ،حریم شخصی ام را نابود کردند ومی خواهم بدانم به چه جرمی شخصیتم کشته و خورد شده است؟
کد خبر: ۴۳۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 07 June 2017
اژدر عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در تاریخ مقررجهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای  اسلامی شهر و روستا در اسلام آباد ثبت نام کرده و بعد سیرمراحل قانونی تایید صلاحیت شدم ولی در زمان تبلیغات هیچگونه ستاد نداشته وتبلیغاتی انجام ندادم. 

وی  خاطرنشان کرد:بعد از ثبت نام با شرکت در جمع  اساتیدصاحب نظران وبزرگان قوم به این اجماع رسیدیم که از انتخابات شورا ها انصراف داده و خود را برای وادی بزرگتری آماده نمایم لذا در تاریخ 96/2/24طی نامه ای مکتوب انصرف خودرا در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان اسلام اباد غرب به فرمانداری اعلام نمودم.

عزیزی تصریح کرد:اما در تاریخ 30 اردیبهشت ماه96 پیامی برایم آمده با مضمون مصلح ترین و مسن ترین کاندیدا شورای شهر اسلام آباد غرب از آخر اول شد و در تمام فضاهای مجازی شهرستان بخش گردید واقعا به بنده شک دست داد چون من قبلا اعلام انصراف خود را کتبا به فرمانداری اعلام نموده بودم  و طی پیامی از طریق تلگرام   تعدادآرای بنده را 98 رای اعلام داشتند.


 وی در ادامه افزود:روز بعد با مراجعه به فرمانداری و اعلام اینکه من قبلادر زمان مقرر انصراف خود را اعلام و ثبت کرده ام موضوع را مطرح نمودم ولی متاسفانه آنهاعدم ثبت انصراف من را خرابی سیستم عنوان کرده واظهار کردند تقصیر کسی نیست.

عزیزی تاکید کرد:هرچقدر جهت دیدار حضوری با فرماندار ورییس ستاد انتخابات شهرستان  تلاش کردم اجازه به بنده داده نشد، وفقط اعلا م می کردند مقصر کسی نیست و سیستم مشکل داشته وتنها دلیل بر عدم ثبت انصراف اینجانب عنوان نمودند.

وی ابراز داشت: برای حل مشکل خود نیز به استانداری کرمانشاه آمده و شکایت خود را عنوان کردم ولی آن هم نتیجه نداشت وباز همان حرفهای تکراری که سیستم خراب بوده، کسی مقصر نیست وکاری ازدست ما بر نمی آید بحدی که اجازه ملاقات حضوری با هیچ کدام از مسئولین انتخابات استان را به بنده ندادند.

وی اظهار داشت: در خواست تعداد 15 نفر از دیگر کاندیداهای شهرستان برای انصراف ثبت شده و تنها در خواست من ثبت نشده بودو جالب تر اینکه در تاریخ96/3/1  یک نامه از طرف فرمانداری با مضمون اینکه  علارغم ثبت انصراف در سیستم جامه انتخابات اما بدلیل اشکالات سیستم مذکور نام شما از لیست حذف نگردیده لذا این نامه بنا به درخواست شما که در تاریخ مذکور انصراف داده اید صادر گردیده است. آیاواقعا سیستم فقط در آن ساعت خراب بوده در صورتیکه نامه من در فرمانداری  اسکن شده بود  و شماره خورده است.

عزیزی با اشاره به نامه دریافتی از فرمانداری مبنی بر انصرافش اعلام داشت:با  توجه به اینکه دراسلام آباد انتخابات الکترونیکی برگزار شد من  نیز در تاریخ 24 اردیبهشت اعلام انصراف نمودم ولی فرمانداری شهرستان در1خرداد96 نامه مبنی بر انصراف برای من ارسال کردند.
به گفته این کاندید معترض : چطور ممکن است سیستم فقط در زمان ثبت انصراف من خراب باشد و برای مابقی بدون مشکل ثبت انصراف انجام شود؟ اگر قصد شرکت داشتم تنها اقوام نزدیک این حقیر در انتخابات به بنده رای میدادند قطعا جزنفرات اصلی بودم.

عزیزی افزود:اگر دوتا صفر اشتباهی در ادامه آرای بنده قرار می گرفت و آرای مرا  9800 اعلام می کردند آیا بازهم کسی جوابگو نبود و آرای بنده ای که انصراف داده بودم راباز هم قبول میکردند؟ در حالی که اسم من در لیست نامزدهای انتخاباتی در تمام ستاد ها اعلام شده بود.واقعا جای تعجب است در بین 6 هزارنفر کاندیدا شوراهای شهر وروستا عدم ثبت انصراف این حقیر  برای اولین باراست در ایران  اتفاق می افتد .

وی افزود:واقعا به شخصیت حقیقی و حقوقی این جانب توهین شده است . من به چه جرمی هتک حرمت شدم؟چرا باید حریم شخصیم نابود شود ؟چرا باید پاسخگوی سوالات و حرفهای واهی برخی افراد ناآگاه شوم؟به چه جرمی شخصیتم کشته و خورد شده است؟ چه کسی  یا کسانی پاسخگوی وگرفتن حق بنده هستند؟ آیا فقط سیستم در آن روز برای ثبت  انصراف من خراب بود؟چرا درروز بعد عدم ثبت انصراف را اعلام نکردند؟چرا فرمانداری شهرستان  و استانداری استان از کنار این مسئله به راحتی گذشتند؟

عزیزی در پایان اظهار داشت: قصد توهین وافترا زدن به شخص یا اشخاصی را ندارم اما برای تمام گفته هایم مدارک و مستندات معتبر موجود است.

گفتگو از صفورا دانایی فرد


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Netherlands
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
"اگر قصد شرکت داشتم تنها اقوام نزدیک این حقیر در انتخابات به بنده رای میدادند قطعا جزنفرات اصلی بودم."
واقعاً؟؟؟؟
فرهاد
|
Germany
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
تابناک این چی می گه، ما که متوجه نشدیم! !!
خوب آخر شده، می خواست شرکت نکنه!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار