سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: استادیوم تختی جم برای برگزاری بازی‌های فوتبال لیگ برتر و حضور تیم پارس‌جنوبی جم در این رقابت‌ها بازسازی و مهیا می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 06 June 2017
عبدالرحیم خطیب بعد از ظهر امروز در جریان بازدید مسئولان شهرستان جم از روند بازسازی  ورزشگاه تختی جم برای ایجاد استانداردهای لازم با بیان اینکه ورزشگاه شهر جم تا شروع لیگ برتر هفدهم آماده می‌شود اظهار داشت: برای تحقق این مهم برنامه‌های لازم تدوین و اجرایی شده که با تلاش مسئولان برای آماده‌سازی ورزشگاه شهر جم قطعا تا آغاز لیگ هفدهم آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه اسکوربرد ورزشگاه تختی جم آماده شده افزود: بازسازی زمین چمن ورزشگاه مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و این هفته رختکن  آن بازسازی می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم از بازسازی پیست ورزشگاه جم خبرداد و خاطر نشان کرد: عملیات بازسازی پیست و سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه تختی جم آغاز شده و برای تامین اسکوربورد و نور ورزشگاه  طرح‌های آن در دست اقدام است.

خطیب با تاکید بر این نکته که این ورزشگاه برای برگزاری در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود تاکید کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته یک فوتبال کشور سهمیه حضور در لیگ برتر را کسب و امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

وی با بیان اینکه پنج بازیکن تیم لیگ برتری پارس قرارداد خود را تمدید کردند گفت: توافقات اولیه با محسن فروزان انجام شده، قرارداد فرشاد محمدی، عرفان معصومی، امید سینک، میلاد باقری و سعید محمدی‌فر تمدید شده و قرارداد حسین پورامینی و علی دشتی هم فردا 16 خرداد با حضور مهدی تارتار تمدید می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم به به تست گیری بازیکنان زیر 23 سال پرداخت و گفت: برای جذب سهمیه زیر 23 سال در سه روز از فردا تست گیری از بازیکنان داوطلب انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار