همزمان با برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید، نیسان که همکار رسمی این مسابقات است از نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی مدل ایکس تریل رونمایی کرد.
کد خبر: ۴۳۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 05 June 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال درست همانند برادر آمریکایی خود (روگ فیس لیفت شده)، بزرگترین شاسی‌بلند نیسان در اروپا ظاهری زیباتر پیدا کرده است. از جمله تغییرات این خودرو می‌توان به جلوپنجره‌ی غالب‌تر، لوگوی بزرگ‌تر، چراغ‌های جلوی تیزتر با LED های روز روشن و مه شکن‌های تغییر شکل یافته اشاره کرد. تمامی این تغییرات بخشی از جدیدترین طرح V موشن نیسان هستند.


این خودروی فیس لیفت شده از تجهیزات جذابی چون عملکرد هندزفری برای درب پشتی برقی بهره می‌برد که با گرفتن پا زیر سپر عقب درب پشتی باز می‌شود. دیگر تجهیزات این خودرو عبارت‌اند از چراغ‌های جلوی LED سفارشی، رینگ‌های 18 اینچی جدید و تعدادی از رنگ‌های جدید بدنه شامل نارنجی، قرمز، آبی متالیک و قهوه‌ای تیره.


احتمالاً مهم‌ترین سیستم جدید بکار رفته در ایکس تریل تکنولوژی رانندگی خودران پروپایلوت باشد. این سیستم کنترل فرمان، شتاب گیری و ترمز را در یک لاین رانندگی و در بزرگراه‌ها به دست خواهد گرفت. سیستم پروپایلوت بخشی از تکنولوژی‌های حمل‌ونقل هوشمند نیسان است که شامل ترمز اضطراری هوشمند با تشخیص عابران پیاده و هشدار ترافیک پشتی می‌باشد.


طیف پیشرانه‌های ارائه شده تغییری نداشته و شامل سه گزینه مختلف است. پیشرانه‌ی پایه از نوع 1.6 لیتری دیزلی با قدرت 130 اسب بخار است که با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا CVT و به‌صورت دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل عرضه می‌شود. همچنین پیشرانه بزرگ‌تر 2 لیتری دیزلی نیز وجود دارد که سال پیش معرفی شده است. این پیشرانه نیز قدرت 177 اسبی داشته و با همان گیربکس‌های یاد شده در دسترس است.


طرفداران پیشرانه‌های بنزینی تنها با یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوی 163 اسبی روبرو خواهند بود که منحصراً به پیشرانه‌ی 6 سرعته دستی متصل بوده و نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.


نیسان می‌گوید از زمان عرضه سومین نسل ایکس تریل بیش از 115 هزار دستگاه از آن را تحویل مشتریان اروپایی داده و فروش آن از سال 2014 تا 2015 دو برابر شده است. این کراس اوور فیس لیفت شده از ماه آگوست سال جاری عرضه خواهد شد.






۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار