فرماندار کرمانشاه در خصوص روند رسیدگی به شکایات کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه گفت: رسیدگی به این شکایات در جلسات مشترک هیئت اجرایی و نظارت در حال بررسی است.
کد خبر: ۴۳۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ایسنا، فضل الله رنجبر، با بیان اینکه بر اساس قانون هیئت های اجرایی و نظارت به مدت پنج روز مهلت رسیدگی به شکایات را دارند، افزود: از روز گذشته(سوم خرداد)  کار بررسی شکایات در جلسات مشترک هیئت اجرایی و نظارت آغاز شده و هرگونه نتیجه گیری نهایی تنها پس از پایان مهلت پنج روزه رسیدگی به شکایات انجام خواهد شد.

رنجبر افزود: طبق قانون افرادی که به نحوه برگزاری انتخابات شوراها معترض باشند، از مهلت انتشار آگهی انتخابات به مدت 48 ساعت (دو روز) فرصت دارند تا شکایات خود را با مستندات به همراه نام، نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس تحویل ستاد انتخابات شهرستان بدهند و پس از اتمام مهلت ثبت شکایات، هیئت اجرایی و هیات نظارت شهرستان به مدت پنج روز فرصت دارند با تشکیل جلسه نسبت به بررسی شکایات اقدام کرده و نتیجه را اعلام کنند.

 فرماندار کرمانشاه با اشاره به انتشار آگهی نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه در روز اول خرداد، یادآوری کرد: مهلت دور روزه دریافت شکایات کاندیداهای معترض به اتمام رسیده  و از روز گذشته(سوم خرداد ) جلسات مشترک هیئت اجرایی و نظارت آغاز شده است.

وی ادامه ادامه: بر اساس آخرین تصمیم هیئت اجرایی و نظارت مقرر شده تعدادی از صورتجلسات انتخاباتی از نظر مجموع آرا مورد بررسی قرار گرفته و بعد در مورد روند رسیدگی به شکایات تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه مطابق قانون به شکایات کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شوراها رسیدگی خواهد شد، ادامه داد: بیشترین درخواست ها از سوی کاندیداهای معترض به بازشماری آرای صندوق‌ها مربوط می‌شود.

رنجبر با بیان اینکه هرگونه نقل قول در خصوص تصمیم گیری در مورد انتخابات شورای شهر کرمانشاه از مراجع غیر رسمی کذب است، افزود: از مردم  تقاضا می‌شود اخبار را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار