آیت‌الله عبدالخالق عبداللهی عالم مجاهد، استاد اخلاق و از علمای مطرح کرمانشاه با صدور پیامی ضمن تاکید بر شرکت در انتخابات، از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.
کد خبر: ۴۲۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، آیت‌الله عبدالخالق عبداللهی، عالم مجاهد، استاد اخلاق و از علمای مطرح کرمانشاه با صدور پیامی ضمن تاکید بر شرکت در انتخابات، از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

در این پیام آمده است، نظام اسلامی نتیجه مجاهدت‌ها و خون‌های بسیاری است که پس از قرن‌ها به برکت بزرگ مرد تاریخ، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) به ثمر نشست.نظام اسلامی امانتی است بزرگ در دستان ما و همه مکلف هستیم در راستای حفظ، تعالی و رسیدن به همه اهداف این نظام مقدس تلاش و مجاهدت نکنیم.

این پیام می‌افزاید، امام راحل(ره) سفارش کردند که برای رهایی از دام‌هـای گسترده اسلام امریکایی، جذب اعضای رنج‌کشیده و مبارز جامعه مدرسین شوید.اینک در آستانه یکی دیگر از امتحانات الهی قرار گرفته‌ایم و همه باید برای انتخاب خود حجت شرعی داشته باشیم تا در پیشگاه الهی و امام و شهدا شرمسار نشویم.

اینجانب در پاسخ به سوالات مکرر افراد، به همه عزیزان این توصیه امام راحل(ره) را یادآور شده و اعلام می‌دارم، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی که عالمی صالح، امینی صادق، مجرب بوده و در طول سالیان متمادی از تمام مسؤولیت‌های مهم خود سرافراز بیرون آمده و در نهایت با اعتماد رهبر معظم انقلاب به افتخار خدمتگذاری و تولیت عظمای آستان قدس رضوی منصوب شدند را اصلح می‌دانم و حمایت از این فقیه بصیر که با نیتی خالصانه، در پی انجام تکلیف شرعی و برپایی اهداف حکومت ولایی به میدان آمده‌اند را بر همگی واجب و ضروری می‌دانم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار