مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد گفت: در ماه مبارک رمضان، نماز جماعت در اکثر پاساژها و مجتمع‌های تجاری اقامه خواهد شد و توزیع افطاری با هزینه اصناف را خواهیم داشت.
کد خبر: ۴۲۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 15 May 2017
به گزارش تابناک یزد،علی اصغر سلمانی، مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد  در جلسه هماهنگی فعالیت‌های ماه مبارک رمضان که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد با اشاره به اهتمام بازاریان مستقر در مجتمع های تجاری برای اقامه نماز جماعت و وجود سفره افطار بعد از نماز از هزینه بازاریان اظهار کرد: این واحد آمادگی دارد در صورتی که فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای مکانی برای برپایی نماز مهیا کنند، نسبت به اعزام امام جماعت اقدام نماید.
وی با اشاره به اینکه ظاهر بازار در چشم مردم است و اگر در بعضی واحدها رعایت شئونات نشود باید با آن برخورد شود افزود: واحدهای بدون پروانه باید قبل از ماه رمضان تعطیل و واحدهایی که ساعت مصوب کاری را رعایت نمی کنند، تذکر داده شود.
سلمانی درباره مغایرت قیمت و برنامه کاری واحدهای پذیرایی و هتل ها با واحدهای صنفی گفت : ضروری است جلسه هماهنگی بین اتاق اصناف و میراث فرهنگی برای هماهنگی و یکسان سازی نرخ تشکیل و از دوگانگی جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار