نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان:
تابناک: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استیضاح شهردار اصفهان به دلیل مباحث مالی نبوده است.
کد خبر: ۴۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 01 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عدنان زادهوش با اشاره به اینکه تاکنون یک مورد تخلف مالی از آقای سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار سابق اصفهان به شورای شهر گزارش نشده است، اظهار کرد: به صراحت اعلام می‌کنم که آقای سقائیان‌نژاد یک شخصیت پاک‌دست از نظر مباحث مالی است.

وی با بیان اینکه برخی از سایت‌ها عنوان کرده‌اند که آقای سقائیان‌نژاد تخلفات مالی و اختلاس داشته است، اضافه کرد: تمام این موارد کذب محض است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه استیضاح شهردار اصفهان به دلیل مباحث مالی نبوده است، تصریح کرد: کاخ یکدندگی شهردار سابق اصفهان با استیضاح وی فرو ریخت.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد با برداشت‌های سیاسی از استیضاح شهردار ظلم بزرگی نسبت به آقای سقائیان‌نژاد می‌کنند، ادامه داد: آقای سقائیان‌نژاد طی 12 سال فعالیت خود خدمات خوب و ارزنده‌ای در سطح شهر انجام داده است.

زادهوش با بیان اینکه مطبوعات نباید تخلف کنند و مباحث غیر‌واقعی را عنوان کنند، تاکید کرد: استیضاح شهردار به دنبال بحث استفاده از عنوان مدیرکلی حوزه دفتر به عنوان یک تخلف صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از افراد نباید با ارائه اخبار غیر‌واقعی آبروی شخصیت‌هایی مانند آقای سقائیان‌نژاد را به زیر سؤال ببرند، افزود: تاکنون گزینه‌ای برای انتخاب شهردار اصفهان مطرح و تعیین نشده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما با برگزاری جلسات کارشناسی نسبت به انتخاب شهردار در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار