یاداشت از اسماعیل فروزانی:
تابناک: انشایی که آقای جهانگیری در تبلیغات انتخاباتی در تلویزیون خواندند به صورت یک داستان بود. داستان را از اول انقلاب تعریف کردند و پایان داستان را به امروز رساندند و تاکید داشتند که کار نیمه کاره است.
کد خبر: ۴۲۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 08 May 2017
تابناک اصفهان: انشایی که آقای جهانگیری در تبلیغات انتخاباتی در تلویزیون خواندند به صورت یک داستان بود. داستان را از اول انقلاب تعریف کردند و پایان داستان را به امروز رساندند و تاکید داشتند که کار نیمه کاره است.
 
حتما به کاندیدای مورد نظر ما رای بدهید که مسیر 30 ساله دنبال شود وبه سمت مسیر هشت ساله نرویم که کشور نابود می شود. جناب آقای جهانگیری! قطعا خود شما می دانید که عقلای جناح های مختلف اشکالات دولت نهم ودهم را پذیرفته اند. اما تاکی کشور باید وقت خود را صرف گذشته بکند و آینده را رها کند؟ انشای شما که همراه با احساسات هم بود و  دو جا اشک شما را درآورد می تواند توسط یک تیم بی طرف بررسی شود. ای کاش این آمادگی را اعلام می کردید تا این اتفاق بیفتد. جناب جهانگیری! ای کاش به سوالات ما جواب می دادید:
 
1- آیا در  سی سالی که کشور دست شما بود  <علی قول متنی که خواندید>  شما اشکالی مشاهده نکردید که این قدر   آن زمان را خوب ترسیم فرمودید؟  
 
2-علمدار روشهای  غیر فرهنگی وبرخوردهای تند  باجوانان وهنرمندان درآن زمان جناح چپ بود یا راست؟   
                                                                                                                                          3- مخالفت باسرمایه گذاران توسط  جناح چپ بود یا راست؟  
                                                                                                                                                                                                             4- مخالفت با ارتباط با کشورها توسط   جناح چپ بود یا راست؟
 
5- طرح انتقال آب به کویر مرکزی  که منجر به نابودی زاینده رود شد در چه زمانی بود؟  
6- طرح فروش آب سمیرم به کرمان درچه زمانی بود؟                                                              7-انتقال آب به یزد قرار بود بعد از افتتاح طرح تونل سوم باشد چه کسی تعجیل در اجرای این طرح کرد و تونل سوم را به امان خدا رها کرد؟
8- در دولت چه کسی پروژه بهشت آباد وتونل سوم به سمت نابودی
9- چه کسی در میدان امام اصفهان به مردم قول داد زاینده رود همیشه جاری باشد؟                                                                                                                                                                                                                10- ..........                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         جناب معاون اول. فرض می گیریم تمام مشکلات مربوط به دولت نهم و دهم است. و فرض می گیریم که شما در آزمون و خطاهایتان ضرری به مملکت نزده اید و جناح اصلاح طلب هم ضرری نزده اند که شما این قدر تطهیرشان کردید و کاندیدای شما هم رییس جمهور شد. آیا باز قرار است با همین دست و فرمان به جلو بروید و چهار سال دیگر یک انشای جدید برایمان بخوانید.

تاچندسال دیگر می خواهید بگویید همه تقصیر احمدی نژاد  است؟  
آیا این ماشینی که شما از  دره درآورده اید چه سرعتی خواهد داشت؟
 آیا ضربه هایی که به اصفهان توسط طراحی های شما و دولت اصلاحات ودولت احمدی نژاد خورده را می توانید جبران کنید؟ چه برنامه ای دارید؟ چند سال این ضرر جبران میشود؟
آقای جهانگیری! آقای معاون اول. آقای کاندیدایی که به هیچ وجه نمی خواهید کنار بروید. <علی قول خود شما>منتظریم! منتظر.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار