معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: تلاش دولت بر برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی، قانونمند و به دور از هرگونه حاشیه است.
کد خبر: ۴۲۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 08 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،حشمت رضایی افزود: انتخابات درجمهوری اسلامی ایران بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی و نماد اقتدار و پیشرفت کشور در همه عرصه ها است.

وی اظهار کرد: ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب تاکنون در رویدادها و عرصه های مختلف به ویژه انتخابات به خوبی نقش آفرینی کرده اند و همین حضور و مشارکت فعالانه، کشور را در مسیر پیشرفت قرار داده است.

رییس هیات بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در قصرشیرین ادامه داد: انتخابات یکی از مولفه های مهم دموکراسی است که مردم با رای مستقیم خود در مدیریت کشور سهیم می شوند. 

رضایی گفت: در طول سی و هشت سال گذشته به طور میانگین یک انتخابات در کشور برگزار شده و مردم همواره حضوری گسترده در این رویدادها داشته اند.

وی با بیان این که انتخابات پشتوانه ارزشمندی برای نظام است، افزود: انتخابات این دوره با توجه به مسایل جهان و منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان این که همه مردم و جریان های سیاسی باید در روز برگزاری انتخابات حضوری با نشاط و گسترده داشته باشند ، اضافه کرد که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات این دوره در شهرستان قصرشیرین فراهم شده است.

وی گفت: دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری آماده دریافت اخبار مربوط به تخلفات است و در این خصوص در چارچوب قانون این گزارش ها پیگیری خواهد شد.

29 اردیبهشت 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار