شهردار جم گفت: شهرداری جم در بین ۳۰۰ شهرداری و سازمان‌های وابسته، عنوان برتر کشوری را کسب کرد.
کد خبر: ۳۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 26 May 2015
تابناک بوشهر: سیداحمد علمداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه هدف، مورد توجه قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی از انتخاب شهرداری جم به عنوان شهرداری برتر کشوری خبر داد و افزود: شهرداری جم به‌عنوان شهرداری برتر در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور انتخاب شد.

علمداری تصریح کرد: شهرداری جم در بین ۳۰۰ شهرداری و سازمان‌های وابسته، شرکت‌های تولیدی فعال در عرصه مدیریت شهری و شرکت‌های تعاونی حاضر در نمایشگاه جامع مدیریت شهری توانست با ارائه مستندات و کارهای انجام شده به‌عنوان شهرداری برتر انتخاب و لوح تقدیر دریافت کند.

شهردار جم اضافه کرد: این برتری و افتخار حاصل تلاش اعضای شورای اسلامی شهر، همکاری و دلسوزی پرسنل خدوم شهرداری جم به‌ ثمر نشسته است.

وی خاطرنشان ساخت: بدون شک بخشی از این موفقیت، مرهون تلاش‌ها و حمایت‌های فرماندار شهرستان و شرکت‌های نفت و گاز مستقر در شهرستان با شهرداری و شورای اسلامی شهر جم در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان است.

علمداری افزود: امیدواریم با همکاری و همیاری اعضای شورا و تلاش‌های همکاران شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه شهر جم باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار