مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت : در ایام نوروز امسال 180 برنامه شاد و با نشاط فرهنگی و هنری برای مسافران در این شهر تاریخی پیش بینی و تدارک دیده شده است .
کد خبر: ۳۹۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 15 March 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا پیرنیا  برگزاری مسابقات هیجانی هفت رنگ ، عمو نوروز و حاجی فیروزه ، برپایی ایستگاه های نقاشی ، سرود خیابانی ، نمایش خیابانی و مسابقه عکس را از جمله این برنامه ها برشمرد.
وی ساخت مجسمه های گلی و فانتزی همراه با مسابقه ، جشن آرزوها به مناسبت نخستین جمعه مبارک رجب و شب لیله الرغائب ، برپایی ایستگاه سلامت و برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه ها در تعطیلات نوروزی بیان کرد.
وی اظهار کرد: گسترانیدن سفره هفت‌سین ایرانی در پارک آزادگان در روز 27 اسفندماه از برنامه های جذاب این سازمان فرهنگی بشمار می رود.
پیرنای با بیان اینکه هفت‌سین نماد عشق، وفاداری، دوستی، محبت و سلامتی است گفت:به هفت نفر از کسانی که سفره برتر چیده باشند جایزه های ارزنده اهدا می شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد خاطر نشان کرد: تلاش شده نه تنها گویش مردم استان بلکه تمام فرهنگ غنی مردم یزد را در قالب کتاب و لوح فشرده در اختیار گردشگران قرار دهیم و در این راستا از آثار ارزشمند بزرگان تاریخ و ادبیات این استان نظیر مهدی آذریزدی و ایرج افشار استفاده می شود.
وی گفت:اقدامات در این سازمان فردی نیست بلکه هیأت اندیشه ورزی در این سازمان راه‌اندازی شده و تمام برنامه‌های این سازمان در اتاق فکر بررسی و اجرایی می شود.
پیرنیا با بیان اینکه پارک‌های یزد امکانات لازم برای رفاه بانوان را ندارد افزود: برنامه ریزی شده که مکان‌های سرپوشیده‌ای برای ورزش بانوان در پارک‌ها سطح شهر ایجاد شود.
سازمان فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی استان یزد در سال 84با هدف افزایش رفاه عمومی، نشاط اجتماعی وارتقای سطح فرهنگ شهروندی تأسیس شده است.
برنامه ریزی در راستای ایجاد اماکن فرهنگی،ورزشی و هنری در نقاط مختلف شهر با سرمایه گذاری شهرداری یا بخش دولتی و خصوصی و برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان را از جمله فعالیت های این سازمان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار