مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفت: پس از تلاش‌های فراوان اتوبوس تیم ملی پلاک گذاری شد و از این پس در اختیار تیم ملی فدراسیون فوتبال خواهد بود.
کد خبر: ۳۹۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰ 15 March 2017
به گزارش «تابناک یزد»، محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای در اختیار داشتن اتوبوس اختصاصی تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال گفت: سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال از مرداد ماه ۱۳۹۵ اقدام به مذاکره با نمایندگی شرکت‌های بین المللی در این زمینه کرد و پس از ۴ ماه تلاش در این خصوص، اتوبوس تیم ملی در اختیارمان قرار گرفت و در نهایت اقدامات مربوط به پلاک گذاری صورت گرفت.

رئیس سازمان تیم های ملی درباره مشخصات این اتوبوس گفت: یک دستگاه اتوبوس اسکانیا دو محوره تیپ درسا مدل ۱۳۹۵ با مانیتور ۱۰ اینچ و هدفون برای هریک از صندلی‌ها به تفکیک، با ظرفیت ۳۸ نفر و طول ۱۳ متر و امکاناتی از جمله یخچال و قهوه جوش از مشخصات این دستگاه است که سازمان تیم‌های ملی فدراسیون و مجموعه فدراسیون فوتبال با تلاش‌های فراوان و با همکاری شرکت فناپ برای بازیکنان و کادر اجرایی تیم‌های ملی در نظر گرفت.
 
طرح نهایی اتوبوس تیم‌ملی فوتبال‌ +عکس
ساکت در پایان درباره طرح انتخابی اتوبوس تیم ملی گفت: در فراخوانی و پس از ارسال بیش از دویست طرح  از سوی طراحان و علاقمندان، هیئت کارشناسی که با حضور سه نفر از اساتید حوزه هنر، گرافیک و طراحی تشکیل و در نهایت طرح اتوبوس تیم ملی تائید و نهایی شد.
 
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار