تا پایان فروردین ماه سال 96
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان قزوین با اشاره به روند مطلوب پیشرفت طرح صندوق بیمه توسعه روستایی و عشایر گفت: تا پایان فروردین ماه سال 96 تعداد روستاییان ثبت‌نام شده در این صندوق، از مرز 40 هزار نفر می‌گذرد.
کد خبر: ۳۹۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید رضایی در جلسه کارگروه توسعه روستایی و عشایر که در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح صندوق بیمه توسعه روستایی و عشایر اظهار داشت: به منظور سهولت در اجرا و آشنایی مردم با این طرح 25 جلسه آموزش تخصصی بیمه به دهیاران به منظور رفع ابهامات موجود و شفاف‌سازی بیشتر برای دهیاران برگزار شد؛ لازم به ذکر است به منظور بهبود عملکرد در پایان هر جلسه به پرسش و پاسخ در این زمینه پرداخته می‌شد.

وی در خصوص اطلاع‌رسانی‌های انجام شده برای طرح صندوق بیمه توسعه روستایی و عشایر افزود: برای آگاهی مردم از جزئیات این طرح اطلاع‌رسانی‌هایی از طریق شبکه استانی قزوین، چاپ بنر و انتشار بروشورهای آماری انجام شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سهولت انجام طرح صندوق بیمه توسعه روستایی و عشایر بیان کرد: از فعالیت‌های انجام شده می‌توان به راه‌اندازی چهار کارگزاری جدید و ارائه آمارهای تفکیک شده هر روستا به دهیاران اشاره کرد.

رضایی با اشاره به روند مطلوب پیشرفت طرح صندوق بیمه توسعه روستایی و عشایر ادامه داد: با توجه به سرعت اجرای این طرح پیش‌بینی می‌شود تا پایان فروردین ماه سال آینده تعداد روستاییان ثبت‌نام شده در طرح صندوق بیمه توسعه روستایی و عشایر از مرز 40 هزار نفر می‌گذرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار