کد خبر: ۳۹۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 07 March 2017
به گزارش تابناک یزد،مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان یزد با اکثریت آراء علی کریمی را به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب کرد.
 مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان یزد با حضور رئیس فدراسیون کاراته ، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از اعضاء در سالن آمفی تئاتر یزد برگزار شد.
در این مجمع علیرضا ارسلان ، سیدعلی حسینی جمال آبادی ، علیرضا پور صالحی ، علی زیاندان ، محمدمهدی زحمتکش ، ابوالفضل شبانی و علی کریمی هفت نامزد تصدی ریاست هیات کاراته استان یزد بودند.
در نهایت با غیبت علیرضا پور صالحی و انصراف سید علی حسینی ، علی زیاندان و محمدمهدی زحمتکش ، انتخابات با رقابت بین سه کاندیدا برگزار شد که پس از رای گیری علی کریمی با کسب 11 رای از 16 آراء مآخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیات کاراته استان انتخاب شد.
در این مجمع معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن قدردانی از اعضا ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و تلاش بیشتر از سوی رئیس جدید این هیات بتواند شاهد پیشرفت روز افزون کاراته در سطح استان یزد باشد.
ابوالفضل کارگر افزود: کاراته رشته ای مدال آور و پر طرفدار در بین جوانان است و از جمله رشته هایی است که با توجه به محبوبیت در بین اقشار مختلف جامعه در بخش همگانی نیز جایگاه بالایی دارد و باتوجه به اینکه از رشته هایی است که به المپیک 2020 اضافه شده است، باید نگاه ویژه ای به آن داشت.
وی در پایان اظهار داشت: مجمع سالیانه هیات کاراته باید حداقل دوبار در سال برگزار شود و برنامه ها و فعالیت ها در مجامع مورد بررسی قرار گیرد و کاستی ها و نواقص برطرف شود و در توسعه این رشته پرمخاطب تلاش کرد.
در ابتدای این مجمع با اهدا لوح سپاس و هدایایی از زحمات سیدضیاء وکیل السادات رئیس سابق هیات کاراته استان یزد تجلیل به عمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار