جمالی نژاد:
تابناک : اصفهان در دوران طلایی توسعه پایدار عمران شهری قرار دارد و این توسعه در قالب بهره برداری از پروژه‌های کلان و پروژه‌های محله محور تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۳۸۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 02 March 2017
تابناک اصفهان: مهدی جمالی‌نژاد در چهل و نهمین برنامه از طرح «هر هفته با چند افتتاح» با اشاره به اینکه در این برنامه دوربرگردان میدان احمد آباد و کلنگ‌زنی پروژه بزرگ فروشگاه بزرگ کارکنان شهرداری اصفهان در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که بازبینی‌ تقاطع های ترافیکی کار سختی است که بازه زمانی کمی برای این عملیات نیاز داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خیلی از پروژه‌های شهرداری اصفهان آماده بهره برداری است، ابراز داشت: بهره برداری از برخی از این پروژه‌ها را در صورت سفر رئیس جمهور در پایان امسال و یا آغاز سال آینده خواهیم داشت.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه پروژه شهرک سلامت نیز که در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در حال بهره‌برداری است در فاز اول در مرحله بهره‌برداری قرار دارد، اضافه کرد: احتمال می‌رود فاز اول این پروژه در روزهای ۲۵ و یا ۲۶ اسفند ماه بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به سرعت عملکرد بهره برداری از پروژه شهرک علامت در فاز اول، فاز دوم این پروژه نیز تا نیمه اول سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

جمالی‌نژاد به بهره برداری از پروژه‌هایی که در ابتدای سال جاری کلنگ زنی شده‌اند اشاره کرد و افزود: بسیاری از این پروژه‌ها یا بهره برداری شده و یا تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌هایی نیز که در حال حاضر کلنگ زنی شده‌اند اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسند، اضافه کرد: فروشگاه بزرگ کارکنان شهرداری اصفهان نیز در بازه زمانی ۱۸ ماهه به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه سال آینده بسیاری از پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان به بهره برداری خواهد رسید، بیان داشت: اصفهان در دوران طلایی توسعه پایدار عمران شهری قرار دارد و این توسعه در قالب بهره برداری از پروژه‌های کلان و پروژه‌های محله محور تحقق می‌یابد.

 وی با اشاره به اجرای پروژه‌هایی برای تقویت صنعت گردشگری اصفهان، گفت: بسیاری از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری اصفهان از جمله شهرک سلامت، دلفیناریوم، هتل سازی و ... در راستای توسعه گردشگری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :