استاندار کرمانشاه:
با حضور نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه و رییس و دبیر ستاد انتخابات استان به ریاست آقای دکتر اسداله رازانی استاندار کرمانشاه تشکیل گردید.
کد خبر: ۳۷۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 06 February 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری استان؛ استاندار کرمانشاه با اشاره به ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت : ما افتخار داریم که در نظامی زندگی می کنیم که میزان بودن رای ملت در عرصه عمل به بهترین وجهی به منصه ظهور می رسد .
وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جهموری و پنجمین دوره شورا ها بیان داشت : دولت تدبیر و امید ، دولت قانون است وموضوع انتخابات یک موضوع صد درصد جدی و وظیفه ذاتی وزارت کشور و استانداری ها می باشد در این راه ما خود را مکلف و ملزم به برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم دانسته و صیانت از آرای مردم را وظیفه اصلی خویش می دانیم .
استاندار کرمانشاه در ادمه تاکید کرد: در راه تحقق این مهم با هیات های نظارت بر شورا ها و ریاست جمهوری همکاری و هماهنگی لازم را خواهیم داشت . 
سپس آقای حسن سلیمانی رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه عنوان داشت : یکی از وظایف نمایندگان ملت نظارت بر حسن اجرای قانون است و نظارت برگزاری انتخابات شورا ها از جمیع وظایف منتخبان مردم در جلس شورای اسلامی است و در بررسی پرونده داوطلبان قانون مقررات ملاک اصلی هیات های نظارت خواهد بود .
وی در ادامه بر تعامل هرچه بیشتر بین هیات نظارت بر  انتخابات شورا هاو ستاد انتخایات استان تاکید و این مهم را زمینه ساز آرامش خاطر شرکت کنندگان  دانست .
در ادامه جلسه آقایان احمد صفری و شهاب نادری دیگر اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورا ها و همچنین آقای شاه حسینی رییس ستاد انتخابات استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار