ایران و ایتالیا متعهد شدندبه منظور توسعه تجارت و صادرات و همچنین بالا بردن ظرفیت حمایتی از صادرکنندگان دو کشور، همکاری های دوجانبه را گسترش دهند.در راستای تقویت هر چه بیشتر روابط اقتصادی صندوق های ضمانت صادرات دو کشور توافقنامه همکاری فنی امضا کردند.
کد خبر: ۳۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 20 May 2015

به گزارش تابناک یزد، بر اساس مفاد این سند همکاری که در شهر فلورانس ایتالیا توسط « شه حامد »، مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران و خانم « میکال رون »، مدیر کل امور بین الملل موسسه بیمه اعتبار صادارتی و سرمایه گذاری دولتی ایتالیا (ساچه) به امضا رسید، طرفین متعهد شده اند به منظور توسعه تجارت و صادرات میان ایتالیا و ایران و همچنین بالا بردن ظرفیت حمایتی از صادرکنندگان دو کشور، همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند.

خانم میکال رون به خبرنگار صدا و سیما در رم گفت: این توافق که به منظور آغاز همکاری در سطح مشاوره فنی به امضا رسیده ، شامل آموزش کارشناسی است به نحوی که در آینده نزدیک بتوان در سطح بالای فنی و کارشناسی و انتقال فن آوری بین دو صندوق ارتباط برقرار کرد.

البته همکاری بین دو طرف از دیرباز وجود داشته است و این توافق، یکی از جدیدترین مراحل آن می باشد. ما از امضای این تفاهم نامه که نشان دهنده ادامه همکاری بین ساچه و ایران است، بسیار خرسندیم.

این تفاهم نامه در حاشیه اجلاس بهاره اتحادیه برن و کلوپ پراگ که هفته گذشته به میزبانی فلورانس برگزار گردید، به امضاء رسید.

این اتحادیه، مجمعی تخصصی است که در زمینه بیمه اعتبار صادراتی و سرمایه گذاری و با حضور ده ها موسسه بیمه اعتباری دولتی و خصوصی در کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه فعالیت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار