مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: تا آخر دی ماه سال جاری به 125 فقره پرونده های صادراتی محصولات نفتی استان های جنوب و جنوب شرق کشور از سوی اعضای کارگروه استانی تعیین ماهیت فرآورده های نفتی ، رسیدگی شده است.
کد خبر: ۳۶۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 29 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدحسین ماجدی در جلسه کمیته فنی صادرات و واردات گفت: از 125 پرونده بررسی شده در دبیرخانه کارگروه استانی تعیین ماهیت فرآورده های نفتی شرکت های صادراتی استان های جنوب وجنوب شرق در استان یزد 117 پرونده مربوط به استان هرمزگان و هشت پرونده مربوط به استان سیستان وبلوچستان بو ه است .
وی افزود: با تصمیم سازمان ملی استاندارد ایران و با توجه به امکانات و تجهیزات موجود و نیز به منظور رسیدگی به پرونده های محصولات نفتی صادراتی از مبادی گمرکی کشور، این کارگروه در اداره کل استاندارد استان یزد تشکیل شد و وظیفه هماهنگی برگزاری جلسات، دریافت و ارسال مکاتبات و انجام دیگر اقدامات اداری لازم را بر عهده دارد.
مدیرکل استاندارد استان یزد تصریح کرد: یزد یکی از 5 استان کشور است که این کارگروه با حضور نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، اداره کل گمرک استان، سازمان صنعت، معدن وتجارت، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین اداره کل استاندارد استان در آن، تشکیل شده است.
ماجدی یادآور شد: تاکنون تمامی پرونده های رسیدگی شده در چهار جلسه اسناد رسمی و تعیین ماهیت این کارگروه ، بدون مواد یارانه ای بو ده اند،به جز 2 مورد که پرونده تعیین ماهیت نهایی آنها به کارگروه مرکزی سازمان ملی استاندارد ایران ارجاع شده است.
به گفته وی ، از 125 فقره پرونده رسیدگی شده ، 9مورد از پروانه بهره برداری واحدهای تو لیدی بدون اعتبار بوده که شرایط واحد به حراست اداره کل گمرک استان های مربوطه اعلام و گزارش شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار