برای حضور قوی‌تر در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ؛
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه، از اجرای عموم نمایش «گاهی» در کرمانشاه، با هدف تقویت توانمندی هنرمندان کرمانشاهی برای حضور قویتر در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 14 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،محمدرضا درند از اجرای عموم نمایش «گاهی» در کرمانشاه خبر داد و گفت: این اثر نمایشی، کاری متفاوت از گروه تئاتر «بازی» از کرمانشاه است.

وی افزود: این نمایش پیش از این برای حضور در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فجر  و در بخش «مسابقه مرور فجر» پذیرفته شده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه، هدف از اجرای عموم نمایش فوق را، تقویت توانمندی هنرمندان این نمایش برای حضوری قدرتمندتر در جشنواره فجر عنوان کرد.

وی در خصوص عوامل نمایش فوق نیز گفت: «آرش عباسی» نویسندگی این کار را به عهده دارد و کارگردانی آن نیز بر عهده خودم و «سعید زندی» است.

درند، از بازی سعید زندی، سید سروش پیمبری، محمد سعید فرازمند، زهرا طیوری، سمیه رضایی و ندا قاسمی در این نمایش خبر داد.

وی در خصوص دیگر عوامل نمایش مذکور نیز گفت: مصطفی ذوقی به عنوان مشاور کارگردان، جلال حسنوند به عنوان مدیر تولید، شهاب اژدر پور به عنوان مدیر تهیه، رویده برهمند به عنوان مدیر صحنه، مریم برادران به عنوان منشی صحنه، رضا شهبازی به عنوان آهنگساز، ساسان مفتاحی به عنوان طراح صحنه، گلنار اکبری به عنوان طراح لباس، حسین نادری به عنوان طراح نور و  رامین رستمی به عنوان مسئول اعلان و برنوشت دیگر عوامل نمایش مذکور را تشکیل می‌دهند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه،   زمان اجرای نمایش مذکور را از ۲۸ دی الی ۵ بهمن اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند طی روزهای برگزاری راس ساعت ۱۶ هر روز با مراجعه به سالن پلاتو تجربه تالارغدیر واقع در میدان غدیر کرمانشاه به تماشای این نمایش بنشینند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار