کد خبر: ۳۵۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 13 January 2017
رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران از کسب مقام برتر آموزش و پرورش این شهرستان در حوزه مشارکت و کمک‌های مردمی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هفته شورا از تاریخ24دی ماه لغایت30به نام هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 13 اداره آموزش و پرورش است که آموزش و پرورش شهرستان گچساران در زمینه مشارکت‌های مردمی رتبه برتر در 2 سال متوالی را کسب کرده است.

وی با اشاره به مشارکت‌های مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: شهرستان گچساران تنها شهرستانی در استان است که دارای چهار خیر بومی است.

پورالحسینی تصریح کرد: در سال گذشته آموزش و پرورش گچساران در زمینه مشارکت‌های مردمی مبلغی بالغ بر 60 میلیون تومان از مشارکت‌های مردمی بوده که امسال این مبلغ به یک میلیارد تومان رسیده است

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در مورد شورای آموزش و پرورش بیان کرد: دستگاه آموزش و پرورش یک حلقه اتصال مردم و دولت است و نقش مردم در تعیین سرنوشت بسیار مهم است.

وی ابراز کرد: تاثیر و نقش خرد جمعی شوراها در پیشبرد بهتر کارها و به انجام رسیدن آن بسیار مهم است.

پورالحسینی به افتخارات حوزه مدیریت و معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش گچساران اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول مدیریت آموزش و پرورش گچساران در جشنواره فیلم رشد استان، کسب رتبه اول آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر، کسب رتبه اول شور آموزش و پرورش گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی ادامه داد: کسب رتبه دوم مدیریت آموزش و پرورش در استان در پرسش مهر ریاست جمهوری،کسب رتبه اول مدیریت آموزش و پرورش در مسابقات فرهنگی هنری استان،کسب رتبه اول در برگزاری گرامیداشت هفته پژوهش، کسب رتبه برتر در مدارس فعال در سایت همگام و کسب رتبه مدیر مناطق توسط رئیس آموزش و پرورش گچساران در اجلاس 33 مدیران آموزش و پرورش از افتخارات آموزش و پرورش شهرستان گچساران است.

پورالحسینی افزود: کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش در بین مناطق و شهرستانها، کسب رتبه اول حمل و نقل مدارس در بین مناطق و شهرستانها و همچنین کسب رتبه اول همایش هفته پیوند اولیا و مربیان در بین مناطق و شهرستانها از افتخارات نظام آموزش و پرورش شهرستان گچساران است.

رئیس آموزش و پورش گچساران تاکید کرد: در حوزه معاونت متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گچساران دارای مقام‌های اول در کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: راهیابی 36 نفر از دانش‌آموزان هنرستانهای کاردانش، فنی و حرفه‌ای به مرحله استانی مسابقات علمی و عملی هنرستانها، راهیابی 22 نفر از دانش‌آموزان به مرحله کشوری المپیادهای علمی در استان، کسب رتبه متعالی توسط 4 آموزشگاه، کسب رتبه اول توسط دبیرستان دوره دوم فرزانگان در آزمونهای پیشرفت تحصیلی مدارس تیزهوشان استان و همچنین کسب نمره بالاتر از میانگین کشوری در دروس نهایی.

پورالحسینی اذعان کرد: کسب رتبه تک رقمی 28 نفر از هنرجویان در کشور و 116 نفر از هنرجویان در استان، کسب رتبه اول کشوری توسط معاون فناوری دبیرستان دخترانه شاهد، کسب رتبه اول کشوری گلایدر و سازه‌های ماکارونی در پژوهش‌های دانش‌آموزی، کسب رتبه اول استانی توسط دبیرستان شهید جهان آرا و راهیابی به مرحله کشوری و کسب رتبه دوم توسط دبیرستان شاهد و همچنین کسب رتبه اول استانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: کسب رتبه اول استانی و راه یافته به مرحله کشوری در گروه درس‌پژوهی، کسب رتبه اول استانی در جشنواره کیفیت بخشی علوم انسانی، کسب رتبه اول استانی در درس‌پژوهی، کسب رتبه اول استانی در درس روانشناسی، کسب رتبه‌های اول استانی در جشنواره الگوی تدریس برتر مجازی (غیرحضوری) در درس فیزیک، عربی بیان کرد.

وی به حوزه معاونت آموزش ابتدایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول استان در الگوهای برتر تدریس، کسب رتبه اول طرح جابربن حیان راه یافته به مرحله کشوری، کسب رتبه اول عملکرد آموزش ابتدایی در استان در بین مناطق 13گانه استان و همچنین کسب رتبه اول، دوم و سوم برنامه سالانه مدیران مقطع ابتدایی در استان است.

پورالحسینی تصریح کرد: کسب رتبه اول بالاترین درصد قبولی در استان، کسب رتبه اول در درس‌پژوهی درس هدیه‌های آسمانی استان، کسب رتبه اول در مسابقات فرهنگی هنری استان و همچنین کسب رتبه اول هندبال ابتدایی دختران در استان از افتخارات آموزش و پرورش شهرستان گچساران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار