معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به افزایش آمار تصادفات، آن را مهمترین معضل اجتماعی استان دانست و گفت: بر اساس آمار موجود، بیشترین سوانح رانندگی کشور متعلق به این استان است.
کد خبر: ۳۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 15 May 2015
به گزارش تابناک یزد، محمد علی طالبی در نشست کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی استان اظهار داشت :موضوع تصافادت یکی از معضلات اساسی کشورمی باشد .

وی با بیان اینکه هر روز شاهد تصادفات دلخراش در سطح استان هستیم افزود: این موضوع یک مسئله چند وجهی است که باید راهکارهای اساسی در این زمینه برنامه ریزی شود.
معاون استاندار تصریح کرد: همچنین این معضل، آسیبهای اجتماعی، خسارتهای مالی و جانی زیادی به جامعه وارد می کند.

طالبی اخاطر نشان ساخت : در زمینه مسائل ترافیکی و تصادفات کمیته های مختلفی چون کمیته کاهش تصادفات و شورای ترافیک در استان تشکیل شده و فعالیتهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری همایش ملی فرهنگ رانندگی، قانون گریزی و رفتار تهاجمی در استان گفت: این همایش توسط دانشگاه یزد و به همت دستگاههای مربوطه در سالجاری برگزار می شود.
این مسئول ادامه داد : امیدواریم با راهکارها و نتایج همایش یاد شده شاهد کاهش تصادفات و ارتقا فرهنگ ترافیک و رانندگی در استان باشیم.
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد هم با بیان اینکه موضوع فرهنگ ترافیک از سال گذشته در دستور کار کمیسون ارتقای امنیت اجتماعی قرار گرفت گفت: آمار تصادف ناشی از حوادث ترافیکی در استان یزد بالا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار