فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: همسو با اجرای این طرح، با بر هم زنندگان امنیت اجتماعی و اخلالگران نظام و امنیت عمومی برابر قانون به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۳۵۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ محمدرضا یاری روز دوشنبه اظهار داشت: در راستای اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اخلاگران نظم و امنیت جامعه، نسبت به پاکسازی بوستان ها و تفرجگاه ها و همچنین دیگر مناطق آلوده سرپل ذهاب اقدام شد. 
وی بیان کرد: در این رابطه با دستگیری 2 معتاد و کارتن خواب، مقدار 230 گرم مواد مخدر از آنان کشف شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقام قضایی شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اضافه کرد که هدف اصلی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط پلیس سرپل ذهاب پیگیری می شود.
سرهنگ یاری، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 فوریت های پلیسی و سامانه 197 به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار