فرماندار مهریز گفت: ایجاد فضاهای مورد نیاز ورزشی برای جوانان گامی اساسی در مقابل خطرات فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۳۵۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 31 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری  در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی مهریز افزود: در شهرستان مهریز ظرفیت های بسیار خوبی در ورزش های همگانی و قهرمانی وجود دارد که با برنامه ریزی و فرهنگ سازی زمینه ارتقای آن باید فراهم شود.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری هدفمند و حمایت‌های لازم می‌توان شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران شهرستان مهریز در عرصه رقابت‌های ملی و بین‌المللی بود.
همچنین در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: مهریز دارای ظرفیت های خوبی در ورزش است که باید با برنامه ریزی خوب و صحیح از ظرفیت ها به خوبی در جهت ارتقاء و پیشرفت ورزش تلاش کرد.
مسعود شریعتی افزود: با رشد و توسعه حمل و نقل و زندگی ماشینی در عصر کنونی سرعت ابتلا به بیماری ها نیز افزایش یافته که با وجود این مشکلات نقش ورزش در سلامت جامعه بسیار مهم وضروری است.
وی خاطر نشان کرد: زندگی فعال و سبک زندگی همراه با ورزش، اثرات مهمی در جلوگیری از بیماری های مهم و شایع دارد و فرهنگ سازی مهم‌ترین راهکار نهادینه کردن ورزش در جامعه و در نتیجه کاهش هزینه‌های درمانی است.
در پایان این مراسم از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز با اهدای لوح سپاس از قهرمانان و روسای 12 هیات فعال برتر این شهرستان نیز تجلیل شد.
شهرستان مهریز 30 هیات ورزشی ، 2 هزار و 500 ورزشکار سازماندهی شده دارد و با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار