کد خبر: ۳۴۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 25 December 2016
ا هماهنگی و همکاری فرمانداری زاهدان، در راستای ارتقای احساس امنیت تمام ایستگاه های پلیس از شهر حذف شدند.

به گزارش ایسنا رییس پلیس شهرستان زاهدان گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با فرمانداری، در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و خارج شدن شهر از حالت انتظامی به اجتماعی، ایستگاه های پلیس از شهر جمع آوری شدند.

سرهنگ «علی عارف نژاد» ادامه داد: ایستگاه پلیس موجود در حوالی بیمارستان خاتم برای جلوگیری از سرقت حذف نشد است اما مکان آن تغییر خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: حذف ایستگاه های پلیس با تدابیر از قبل اندیشیده و به دلیل ارتقای امنیت در شهرستان زاهدان انجام شده است.

وی افزود: طبق آمارها در زاهدان در بحث جرایم خرد 14 درصد، در سرقت های خصوصا سرقت مسلحانه 33 درصد، در بحث نزاع ها و درگیری های خیابانی 22 درصد و در بحث شرارت های خیابانی مانند چاقوکشی 21 درصد شاهد کاهش آمار بوده ایم.

سرهنگ عارفی نژاد تاکید کرد: ما به دنبال امنیت محله محور هستیم و در حال حاضر هم، زاهدان از وضعیت عمومی خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با حذف شدن ایستگاه های پلیس، توان گشت های نیروی انتظامی در رسیدگی به شکایات شهروندان افزایش و زمان رسیدن به صحنه در ماموریت های نیروهای انتظامی کاهش پیدا می کند.

سرهنگ عارفی نژاد بیان کرد: حذف ایستگاه های پلیس از میدان ها و خیابان های شهر همچنین برای گردشگران نیز احساس امنیت را برقرار می کند.

وی گفت: پلیس گلوگاه های اصلی شهر را تقویت کرده است و ادامه فعالیت ایستگاه های پلیس را ضروری نمی بیند چرا که هدف، خارج کردن شهر از چهره انتظامی به اجتماعی و جذب گردشگر بیشتر است.

عارفی نژاد گفت: اقدامات خوبی را در کلانتری‌ها آغاز و در حال اجرایی کردن آن هستیم که تسریع در انجام  امورات، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر به مردم از مهم‌ترین آنهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار